איך עובדת סדנת יוגה

אם ברצונכם לפנק את עצמכם או את יקיריכם בפעילות רוחנית הכוללת הקשבה לעצמכם ודאגה עצמית, סדנת יוגה יכולה להיות פעילות מרהיבה לשם כך. יש מגוון רחב של סגנונות, מורים שונים המגיעים מהארץ ומחו"ל ונושאים מקיפים הנלמדים לעומק בצורה מרוכזת ומעשירה. בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס יש מגוון נרחב של סדנאות מרתקות, בואו ותנו לעצמכם מתנה מרגשת שלא תשכחו.

סדנת יוגה- הסברים ושאלות נפוצות

נתחיל ונאמר, כי סדנת יוגה יכולה להתאים למתרגלים מתחילים, וותיקים ואף לכאלו שלא התנסו בתחום ומעוניינים להכיר אותו יותר לעומק. ישנם סוגים רבים ושונים, הנמשכים על פני משכי זמן שונים. כך למשל, תוכלו ליהנות מסדנה העורכת סופשבוע בודד, או מסדנה הנמשכת על פני מספר שבועות. כל אחת מן האפשרויות מתומחרת באופן שונה, במחירים שווים לכל כיס. מדובר בחוויה שיכולה להיות התאמה מושלמת, גם לאלו מכם שאין להם זמן לרוב לתרגל בשגרה. היתרון בחוויה זו היא כי מדובר בלמידה מרוכזת שיכולה לדייק תחומים רבים בתרגול וליצור אצלכם שינוי ממשי תוך זמן קצר. התכנים הנלמדים לרוב עוסקים בפעילות גופנית, אך כמובן גם בתכני רוח ובתורות השלמות והמרתקות העומדות מאחורי התרגול הפיזי של היוגה.

יתרונות

לתחום זה יתרונות בריאותיים, מנטליים וקוגניטיביים רבים. את כל אלו תוכלו להפיק גם בהתנסות קצרת מועד במסגרת סדנת יוגה. בין היתרונות ניתן לראות היבטים פיזיים כמו שיפור מערכת הלב והריאה, חיזוק השרירים, שיפור הגמישות, שיווי המשקל והיציבות. בהיבט המנטלי, מוכח כי תרגול יוגה מסייע בהפחתת הורמון החרדה קורטיזול, תורם לתחושת הרוגע והבהירות המנטלית תודעתית. גם בהיבטים קוגניטיביים נראה כי תרגול מתמיד מסייע בשיפור הזיכרון ובהאטת תהליכי הזדקנות.

הירשמו עוד היום

באתר של סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס תוכלו להתרשם ממגוון הקורסים והסדנאות הרב שמתקיים אצלנו, בתנאים נעימים ומחירים נגישים במרכז הארץ. בואו להרגיש כמו בדרמסאללה בתוך תל אביב וליהנות מנוכחותם של מאסטרים בתחומם. אנו מקפידים על אווירה נעימה, קשובה, מכבדת ומרתקת במסגרת השיעורים שאנו מציעים. בואו ותוסיפו עוד ממד רוחני לחייכם, השקעת זמן קטנה שיכולה לתת המון.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני