איך מדיטציה משפיעה עלינו ?

בימינו מדיטציה  היא חלק בלתי נפרד מחייו של כל אדם. זו אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור יכולת ההתמודדות עם שינויים, ואחד הכלים הטובים ביותר לטיפוח חשיבה או רגשות שונים. בשעה שאנו מתרגלים מדיטציה אנו מסייעים לגוף שלנו להתמודד עם בעיות שונות, מצבים בריאותיים מאתגרים כמו דיכאון, מתח ובעיות קשב ואף מעניקים לו את ההזדמנות להתמקד בהבראה עצמית.

 

מדיטציה היא אחת משיטות הטיפול העתיקות ביותר בעולם אשר נועדו לקדם את ההתפתחות האישית.
זוהי שיטה פרקטית מאוד אשר עובדת על הרבדים העמוקים ביותר שקיימים בתוכנו. היא בעצם מסע אישי אל תוך ה"עצמי" האישי שלכם.

שליטה רגשית – תרגול של מדיטציה בתל אביב יכול לסייע לכם להכיר את העולם הפנימי שלכם בצורה טוב יותר. כך תוכלו ללמוד על העולם הרגשי לכם, ולהנחיל דפוסי התנהגות חדשים אשר יבחנו מתי לפעול על פי רגש ובאילו מצבים להימנע מפעולה ממקום רגשי.

שיפור יכולת ריכוז – מחקרים הוכיחו כי מדיטציות יכולות לסייע לכם לפתח יכולת ריכוז טובה יותר. שהרי במהלך התרגולים אתם בעיקר מתעסקים בריכוז במטרה לשחרר מחשבות טורדניות ולהתמקד בעצמכם בהווה. 

הקלה על כאבים – כיוון שמדיטציה היא טכניקה מנטלית במהותה, הרי שהיא יכולה לסייע לכם להתמודד עם כאבים ברמת המחשבה עליהם. מדיטציה ידועה זה מכבר ככלי חשוב להפגת כאבים, כמו גם לשיפור של מדדים נוספים אחרים הקשורים לאיכות החיים.

 

אימון תודעה

המדיטציה, או יותר נכון, אימון תודעה, מצוי כמעט בכל דת מרכזית בכל רחבי העולם. השימוש בטכניקת אימון זו יאפשר למתאמן לחקור את נבכי נפשו ולגלות את הפינות החבויות שבהן. זוהי דרך מצוינת להתמודד עם זיכרונות עבר שלא מרפים, מחשבות טורדניות על העתיד או פחדים ודאגות אשר מערפלות את היכולת שלכם להתמודד עם החיים היום יומיים.

אנו בסטודיו פראנה יוגה נשמח להנחות אתכם במסע המיוחד הזה, ולסייע למצוא את הדרך גם במצבים הקשים והמורכבים ביותר. השיעורים שאנו מציעים לקהל הרחב ממוקמים בתל אביב ובגבעתיים לנוחיותכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני