איך לתרגל יוגה בתל אביב

התרגול הפיזי והרוחני שקיים עוד מלפני הספירה, הלוא הוא היוגה. אם בעבר הייתה היוגה תרגול רוחני לנזירים אי שם בהודו, הרי שהיום מדובר באורח חיים המתקיים במרבית הערים הגדולות בעולם. מתל אביב ועד לוס אנג'לס אפשר לראות צעירים ומבוגרים, צועדים עם מזרונים על כתפיהם וחיוכים מאושרים על פניהם. מעניין לחשוב, איך זה שתרגול זה, מושך כל כך את העולם המערבי- הרי מדובר באורחות חיים מאוד שונים. אנו מאמינות, שדווקא השילוב הוא המפתח. בתוך מרוץ החיים הקדחתני של העולם מודרני בכלל, ושל חיי העיר בפרט- תרגול פיזי רוחני הוא מה שאתם צריכים. תרגול יוגה בתל אביב זו ההזדמנות שלכם לעצור לרגע הכול ולהשקיע בגוף ובנפש, ללמוד שיעורים על המזרן ובעצם ללמוד עוד על עצמכם. פראנה יוגה ופילאטיס הוא הבית שלכם לתרגול רוחני באווירה רגועה, נעימה ומקצועית.

יוגה בתל אביב- שאלות נפוצות

ליוגה סגנונות רבים ומגוונים. בין אם מדובר באשטאנגה הדינמית, או באיינגר שמתמקד בשהייה בכל תנוחה- כל אחד יוכל למצוא את הדרך הנכונה עבורו לתרגל. המערכת שלנו כוללת למעלה מ-200 שיעורים, כך שתוכלו להתנסות בסגנונות שונים, עד שתמצאו את המועדף עליכם. תרגול יוגה בתל אביב מתאים למתחילים ומתקדמים כאחד, כל אחד יוכל למצוא את הסגנון המתאים לקצב ולרמה שלו. בנוסף, יש לנו גם שיעורים מיוחדים לנשים וקבוצות ייעודיות לנשים בלבד שנותנות דגש לשמירה עליכן ועל התינוק במהלך התרגול.

יתרונות

יוגה בתל אביב איננה סוג של ספורט, גם בתוך חיי העיר, מדובר בתרגול רוחני עתיק אותו אנו מבצעים באמצעות הגוף. אך אין זה אומר, שאין לשיעורים השפעה על חיזוק השרירים, גמישות, יציבות ותרומה לחיזוק המערכת החיסונית. נחשבת כבעלת סגולות בריאותיות כמו השפעה על הורדת כולסטרול, חיזוק מערכת העצבים ותרומה להורדת לחץ דם גבוה.

בואו נתחיל

אם בא לכם לעשות צעד להרגעת הגוף והנפש, אנו מברכים אתכם על כך. פראנה יוגה ופילאטיס זה הבית שלכם לתרגול פיזי ורוחני במרכז הארץ. זה הזמן להתחיל להשקיע בעצמכם, להוריד לרגע את קצב החיים וליהנות מתרומה משמעותית לאורח חיים בריא.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני