איך לתרגל אשטנגה יוגה תל אביב ?

ישנם סגנונות רבים ושונים לתרגול יוגה. לכל סגנון יש את יתרונותיו הייחודיים ואת אופי התרגול הנדרש בו. אשטנגה היא אחד מהסגנונות שמגיעים מן המזרח וכבשו בסערה את המערב. מדובר בתרגול הדינאמי ביותר, הכולל מעברים מהירים בין אסאנות(תנוחות). אם אתם מחפשים להתחיל לתרגל ספורט שיתרום גם להיבטים מנטאליים ורוחניים הכירו את אשטנגה יוגה תל אביב, השילוב שמביא לכם קצת מהודו אל תוך חיי העיר העמוסים. פראנה יוגה ופילאטיס זה הסטודיו שמחזיר אליכם את חדוות האימונים, התרגולים וההקשבה לנשימה. קדימה, בואו נתחיל.

לתרגל אשטנגה יוגה תל אביב

אם אתם מתלבטים איזה סגנון יתאים לכם, אתם רוצים לעשות יוגה ומעוניינים להירגע, אך לא הייתם רוצים לוותר על פעילות גופנית- זה הסגנון המושלם בשבילכם. לאשטנגה רצפים קבועים של תנוחות המורכבים מסדרות שונות של תרגילים. בכולם יש מעבר דינאמי בין תנוחות, תוך התמקדות בנשימה. כל תנוחה המופיעה בכל אחת מ4 הסדרות האפשריות, עוסקת באיזור אחר בהיבט הפיזי והרגשי. היכולת להתבונן בנשימה, בתוך קצב דינמי מעודדת מצב של יצירת איזון והרמוניה בין הגוף לנפש, בדיוק כפי שיש איזון בין התנועות והקצב המהיר להתבוננות על הנשימה והקצב הייחודי לה. מבין כל סגנונות היוגה אשטנגה יוגה תל אביב מתאימה בול לחיי העיר ולקצב הנדרש בהם. ברור לנו שאין לכם את כל הזמן שבעולם לתרגל, איזה תענוג שהפעילות הגופנית בה אתם בוחרים היא כזו העוזרת לכם גם לשפר את בריאותכם הנפשית.

עקרונות יסוד

אם ברצונכם לתרגל אשטנגה יוגה תל אביב, גבעתיים, רמת גן או כל מקום אחר- כדאי שתכירו את הרציונל העומד מאחורי התרגולים. ישנם ארבעה עקרונות בסיס מרכזיים בגישה זו. הראשון נקרא ויניאסה המייצג את החיבור בין התנועה לנשימה. חיבור זה מוביל לזיעה, אשר לפי אסכולות שונות מסייעת בשחרור רעלים גופניים ורגשיים. העיקרון השני נקרא אוג'אי ומשמעותו נשימה. עיקרון המסייע לנו לווסת את הנשימה ועשוי להקנות לנו הרגלים נכונים יותר שיובילו לשקט והפחתת חרדה. באנדה- עיקרון נוסף המייצג את ההיבט הרוחני ואת ההתבוננות הפנימית, תשומת הלב והכוונה. העיקרון האחרון נקרא דרישטי- ערך זה מסמל נקודת התבוננות חיצונית המסייעת לנו להתבונן פנימה.

לתרגל איתנו

אצלנו בסטודיו, פראנה יוגה ופילאטיס יש הזדמנות לתרגל באווירה קשובה, נעימה ומקצועית. אנו שמים דגש על יחס אישי ועל גיוון בין השיעורים השונים. לא משנה מה הסגנון החביב עליכם, אצלנו תוכלו למצוא אותו ולהתחיל בתרגול באווירה חמימה ונעימה, מבלי להתפשר על הדיוק.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני