איך לשלב יוגה תל אביב

אם אתם מעוניינים לעשות את הצעד הראשון לעבר אורח חיים בריא יותר, הכולל דאגה והשקעה עצמית וכל זה מבלי לצאת ממרכז הארץ לסדנת ויפסאנה בהודו- הגיע הזמן שלכם להתחיל לתרגל. יוגה תל אביב- הדרך שלנו לעצור לרגע את מרוץ החיים בעיר ולקחת אוויר. בואו נתחזק ונתגמש, גם בתוך שגרת החיים העמוסה. פראנה יוגה ופילאטיס הוא סטודיו וותיק ומומלץ במרכז, המתאים למתחילים ומתקדמים כאחד.

יוגה תל אביב- איך זה משתלב?

כשחושבים על תל אביב, חושבים על החיים האורבניים, על עיר ללא הפסקה ופחות על שקט ושלווה. החיים בעיר, טומנים בחובם יתרונות רבים, אך בתוך כל הרעש וההתרוצצות קל לפעמים לשכוח את עצמנו. דווקא לתרגול יוגה תל אביב, ירושלים, חיפה או כל עיר אחרת מתאימה ומוכיחה כי השקט הוא פנימי ולא חיצוני.

יתרונות התרגול

סטודיו לשיעורי יוגה תל אביב זו הזדמנות לתרגל ולהפיק יתרונות גופניים ומנטאליים רבים. בין היתרונות המנטאליים של תרגול באופן קבוע ניתן למצוא הפחתה ברמת הורמון החרדה קורטיזול, שיפור תפקוד המוח והקוגניציה, הפחתת כאב והעצמת תחושות רוגע. מבחינת יתרונות פיזיים, מתרגלים קבועים ייהנו מחיזוק המערכת החיסונית, שיפור תפקודי מערכת הלב והריאות, שיפור הגמישות וחיזוק השרירים. בנוסף, הכנסת התרגול באופן קבוע לשגרה מובילה לירידה בכולסטרול וסוכר, תורמת ליציבות וליכולת העברת מידע בתוך הגוף. יוגה מפחיתה את הצורך בשימוש בתרופות ומסייעת בבניית הרגלי חיים נכונים.

הרשמה

אם בא לכם להשקיע בעצמכם יותר ואתם מחפשים מקום מקצועי, עם אווירה נעימה ומחבקת סטודיו פראנה יוגה פילאטיס הוותיק והידוע זה המקום בשבילכם. עם מערכת של למעלה מ-200 שיעורים שבועיים, המתרחשים בשני סניפים במרכז הארץ- כל אחד יוכל למצוא את הזמן ואופי התרגול המדויקים עבורו. גם אם מעולם לא תרגלתם, כל רגע הוא רגע נהדר ליצירת אורח חיים בריא ומשמח יותר מאי פעם. יש לנו שיעורים למתחילים ולוותיקים, בכל הסגנונות ועם התאמה אישית מדויקת לכל אחד ואחת. כך למשל, אצלנו תמצאו שיעורים מיוחדים לנשים, נשים בהיריון וקבוצות המתמקדות במצבים בריאותיים ספציפיים. מובן כי התרגול מתאים לגברים ונשים. הגיע הזמן להתחיל להשקיע בעצמכם ולהגיד תודה לגוף שלכם.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני