איך לדעת במה לבחור?

פילאטיס היא שיטת אימון אפקטיבית להפליא. גם כשמבצעים פילאטיס מזרן וגם כשההעדפה היא פילאטיס מכשירים, שרירי הליבה מתחזקים מאוד, היציבה משתפרת, הנפש זוכה גם היא לחיזוק וניתן להגיע לאיזון נכון. המפתח להפקת מקסימום תועלת מכל אימון פילאטיס – שיטה שנקראת על שם מי שפיתח אותה עוד בחלק הראשון של המאה הקודמת, ג'וזף פילאטיס – הוא דיוק מרבי. בהתאם מומלץ בחום ללמוד איך לבצע את האימונים בעזרת נשות ואנשי מקצוע מנוסים כפי שתוכלו למצוא בסטודיו פראנה יוגה, והם גם יוכלו לעזור בהתלבטות הנצחית: פילאטיס עם מזרן או עם מכשירים.

פילאטיס מזרן או פילאטיס מכשירים, מה עדיף?

* רמת הקושי – שימוש במכשירים מאפשר בדרך כלל בחירה של רמת הקושי של כל תרגיל. עבודה עם מזרן מחייבת מאמץ מרבי של השרירים שלוקחים חלק בכל פעולה.

* הבנת מהות השיטה – מבחינה זו יש יתרון למזרן, משום שהמכשירים השונים עשויים להסיט את תשומת הלב מהשרירים עצמם.

* עבודה מקיפה או התמקדות בשרירים ספציפיים – באופן עקרוני פילאטיס מזרן מוביל מטבעו לעבודה מקיפה על שרירים רבים בגוף, ואילו פילאטיס מכשירים מתאים יותר כשרוצים להתמקד בשרירים ספציפיים.

* אפשרויות התרגול – פילאטיס מכשירים מחייב כמובן הגעה לסטודיו, בעוד מזרן אפשר פשוט להניח בסלון ולהתחיל להתאמן (אחרי שרוכשים את המיומנות הנדרשת!)

תועלת מרבית וביצוע בטוח של תרגילים אפקטיביים

בכל מקרה חשוב להדגיש שלמרות ההבדלים בין פילאטיס מכשירים לבין פילאטיס מזרן, וההתלבטות האמיתית בין שתי האופציות, יש ביניהן הרבה יותר משותף ממפריד. בשתי השיטות מדובר בעבודה מעצימה מאוד שתורמת לאיזון שכולנו שואפים אליו, משפרת את הגמישות, מחדדת את הריכוז ומחטבת את הגוף (שאיפה נפוצה נוספת, הן אצל גברים והן אצל נשים). הדרך הטובה ביותר לבחור את הדרך המתאימה היא פשוט להתנסות בשתי השיטות, או ליתר דיוק שני סוגי התרגול של אותה שיטה – ואז להחליט. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורי פילאטיס באווירה נעימה ומכילה, ובהנחיית מורות ומורים עם ניסיון עשיר ויכולת מוכחת לסייע לכל אחד ואחת לבצע את התרגילים באופן מדויק במיוחד כך שהתועלת תהיה מקסימלית.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני