איך לבצע שיעור יוגה כמו שצריך ?

הגיע הזמן שלכם להשקיע בעצמכם, אתם לא חושבים? אנחנו כל כך עסוקים במטלות היומיום. עבודה, לימודים, מטלות הבית, לשטוף את האוטו ולעשות קניות. בתוך כל זה, מתי נשאר לנו רגע להשקיע בעצמנו? בין הריצות מדבר לדבר זה קל לשכוח את חשיבות בריאות הגוף והנפש. אורח חיים בריא, מזין ונעים יכול לתרום המון. לפעמים צעדים קטנים עושים שינוי ענק- פנו עוד היום לסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס, בחרו מבין מערכת השעות הענפה את סגנון שיעור יוגה ופילאטיס המותאמים במדויק עבורכם.

כל הפרטים על שיעור יוגה

שיעור יוגה מסורתי אורך כתשעים דקות. מרבית שיעורי היוגה מכילים ברכות שמש, תנוחות עמידה, תנוחות רצפה, פיתולים ותנוחות הפוכות. בסוף כל תרגול יש את השוואסנה- המנוחה השלמה והנעימה אותה הרווחנו אחרי מאמץ פיזי. לכל סגנון יש את המאפיינים הייחודיים לו. תוכלו להתנסות במגוון סגנונות ולבחור את המועדף עליכם. אם אתם מעוניינים בתרגול איטי יותר, האתא יוגה יכול להתאים לכם במדויק. אם תבחרו דווקא בתרגול מהיר, שמזיעים בו ומעלים דופק- בחרו באשטנגה או ויניאסה. תרגולים אלו מהווים פעילות גופנית נהדרת. אם תרצו ללמוד להעמיק בכל תנוחה, נסו את סגנון האיינגאר המסייע לכם להגיע לתנוחות ועומקים שלא חשבתם שתוכלו להגיע אליהם. לכל סגנון הלך הרוח הייחודי לו, המחבר בין כולם זו תחושת האחדות בין הגוף לנפש.

על פי המסורת

היוגה היא תורה עתיקה בת אלפי שנים, המתבצעת במקומות שונים במזרח הרחוק כמו הודו וטיבט. משמעות המילה יוגה בסנסקריט היא לחבר, זאת מכיוון שמדובר בחיבור האדם עם האלוהות ועם הרוח. חשוב לזכור, כיו מדובר בתרגול שנועד להיות רוחני ורק שנים רבות לאחר המצאתו נוסף אליו הממד הפיזי. ישנם ספרים רבים של התורה העתיקה הכוללים את התובנות האפשריות אותן ניתן להפיק מיוגה. שיעור יוגה הדרך שלנו להגיע לתובנות ולשלווה פנימית באמצעות הגוף!

אז קדימה

פראנה יוגה ופילאטיס זה הבית הרוחני שלכם במרכז הארץ. עם מספר סניפים ומערכת שעות ענקית,  זה הזמן שלכם להעניק לעצמכם מתנה. אנו מתחייבים על שיעורים באווירה מקצועית, שלווה ונעימה. בסטודיו ניתן דגש על יחס אישי לכל אחד ואחת, כדי לאפשר התקדמות פיזית ורוחנית.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני