איך בוחרים מורים ליוגה?

מורים ליוגה הם הכלי הטוב ביותר שיכול להיות לכם בשעה שאתם נחשפים לעולם הנפלא של היוגה. מורה מקצועי ליוגה יכול לחשוף את נפלאותיה של היוגה בעבור כל אדם, בקצב ובדרך אשר מתאימה לו באופן אינדיבידואלי. עולם היוגה כולל שיטות, זרמים ואופנים שונים לתרגול אשר יכולים להתאים לכל אדם, לקצב, למזג ולהעדפות שלו. שהרי זהו חלק מקסם של היוגה, כל אדם באשר הוא יכול להתחבר לתחום ולמצוא את הדרך שלו במסע אל עבר הבריאות הנפשית והפיזית.

 

נראה כי בשנים האחרונות כולם רוצים להיות מורים ליוגה. כך שנשאלת השאלה איך אנו יודעים שהמורה אשר לפנינו הוא מורה אשר מתאים לנו?

 

  • המלצות – שאלו אנשים מה הם חושבים. כל אחד מכיר מורה כזה או אחר ליוגה, וכך תוכלו לארגן לעצמכם את הרשימה הראשונית של שמות המורים מהם תוכלו לסנן את אלו שיתאימו לכם ביותר.
  • חפשו מידע באינטרנט – בעידן הטכנולוגי של היום לכל מורה יש אתר בו תוכלו לקרוא על המסע של מורה בעולם היוגה. תוכלו ללמוד מה הוא מציע והאם השיטות והתרגולים שלו יתאימו לצרכים שלכם.
  • שיעור ניסיון – בסופו של דבר הדרך הטובה ביותר לבחון מי מבין מורים ליוגה הוא המתאים ביותר עבורכם, היא השתתפות בשיעור ניסיון. שימו לב לתקשורת של המורה עם התלמידים, האם המורה מעניק לכם תשומת לב מלאה ומספק פתרונות לקושי, כאב או בעיה שעלולה להתעורר במהלך השיעור.

 

להפסיק לשמוע סיפורים ולהתחיל לתרגל

כל אחד מאיתנו שמע אלף סיפורי לילה ולילה על יוגה. חלק מאמינים שהיא כוללת ישיבה ממושכת ברגליים שלובות ונשימה עמוקה ומדיטטיבית, בעוד חלק אחר בטוח כי בשיעורי היוגה תלמדו איך לקפל את הגוף לצורת בייגלה. פראנה יוגה הינו סטודיו המהווה מקום חם, אינטימי וביתי למתרגלי היוגה המתחילים והוותיקים ויעזור לכם לגלות את סודות היוגה ותורתה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני