אז איך מתחילים לתרגל?

תרגול יוגה למתחילים

יוגה היא שיטת אימון מיוחדת מאוד. מצד אחד מדובר בתרגול פיזי שמצליח לחזק שרירים חשובים בגוף ולתרום ליציבה נכונה, בריאה ומרשימה, ומצד שני כל אימון הוא גם צעד משמעותי במסע אל היעד האמיתי של כולנו: איזון מוצלח בין הגוף לנפש, מודעות מרבית, קבלה עצמית ויכולת להתבונן על המציאות בלי פילטרים מעוותים ובלי הסחות דעת. תרגול יוגה למתחילים הוא הדרך הטובה ביותר להתוודע לשיטה ולהבין באופן ישיר האם היא מתאימה גם לכם (ורוב הסיכויים שהתשובה היא בהחלט). בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורים למתחילים בהדרכת מורים מנוסים ובהתאם התועלת מהם רבה במיוחד.

למי מתאים תרגול יוגה למתחילים?

* אנשים שהחיים שלהם אינטנסיביים מאוד – המאה ה-21 מציעה לנו שפע בלתי נתפש של אפשרויות והזדמנויות. הרצון למצות כמה שיותר מהן מובן, אבל לפעמים המחיר הוא חוסר שקט, תזזיתיות וגם קושי להתמקד במה שחשוב באמת. תרגול יוגה מסייע להגיע לחיים מאוזנים ומהנים במיוחד.

* נשים בהריון – גם מי שלא תרגלה יוגה עד שהרתה תוכל להיתרם מאוד מתרגול השיטה במהלך תשעת החודשים המרגשים שכרוכים גם בהתמודדות עם תופעות פיזיות שונות. בפרט מסייעת היוגה לחזק את רצפת האגן ולמוכנות מקסימלית ללידה.

* סקרנים – שרוצים להבין למה אנשים רבים כל-כך, בכל רחבי העולם, מתלהבים מהיוגה ומתרגלים אותה באופן קבוע.

מורות מנוסות ואווירה מאפשרת

תרגולי היוגה למתחילים בסטודיו ליוגה פראנה – בשני הסניפים שלנו, בלב תל אביב ובמרכז גבעתיים – מועברים על-ידי מורים ומורות מנוסות מאוד. הניסיון מאפשר לצוות להעביר את העקרונות המרכזיים של היוגה באופן אפקטיבי במיוחד, וכן לוודא שהתנוחות והנשימות מבוצעות נכון ע"י המשתתפים בשיעור. כל תרגול יוגה למתחילים מתקיים בקבוצה קטנה, כשגם עובדה זו תורמת באופן טבעי לאפשרות להעניק מקסימום תשומת לב לכל משתתף. האווירה הנעימה בסטודיו מפוגגת חששות, וגם מי שמעולם לא התנסה ביוגה נהנה מהמפגש ונרתם ממנו. כדאי לדעת שתרגולי יוגה למתחילים לא מחייבים כושר גופני גבוה או יכולות פיזיות ספציפיות כלשהן – כל מה שצריך כדי להפיק תועלת הם פתיחות וסקרנות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני