תזונה נכונה על פי הרפואה הסינית עם טל דלית

מה שאנו אוכלים בונה אותנו והופך להיות מי שאנחנו. לתזונה שלנו וליעילותה של מערכת העיכול תפקיד מכריע בבריאות הגופנית והנפשית שלנו. הרפואה הסינית מקדישה חשיבות עצומה למה שאנו אוכלים, ומאמינה כי תזונה נכונה היא פתח לבריאות טובה ולריפוי. בשנים האחרונות מגלה גם המחקר המערבי קשרים נוספים בין מערכת העיכול ובין מצבנו הפיסי והנפשי, ואין פלא שלאורך ההיסטוריה של הרפואה בסין התפתחו אסכולות שגרסו כי ניתן לטפל במגוון רב של בעיות דרך הטיפול בקיבה ובמערכת העיכול.

בהרצאה נלמד על עקרונות הרפואה הסינית ועל עקרונות התזונה הנכונה על פי הרפואה הסינית. נלמד מה כדאי לאכול, מתי לאכול, כיצד לאכול וכמה לאכול. נלמד על מערכת העיכול שלנו, נבין כיצד לחזק אותה, ומדוע נוכל לחזק דרכה את הגוף שלנו על רבדיו השונים. נדבר על מזונות ספציפיים ועל ההשפעה שלהם על הגוף ועל הנפש. נלמד על מזונות מקררים, מחממים, מזונות מחזקים, מחזקי אנרגיה ומחזקי דם. ננסה להבין כיצד לשנות את התזונה כדי שתתאים לנו, בהתאם למצבנו הגופני ובהתאם לעונות השנה. לבסוף נדבר גם על "טרנדים" בתזונה (גוג'י ברי, תזונה פליאוליטית, ניקוי אביב ועוד), ונדבר ועל התאמת התזונה לבעיות ולמצבים ספציפיים.

על טל דלית

טל מטפל ברפואה סינית ובשיאצו, והינו חבר צוות ההוראה בקמפוס ברושים באוניברסיטת תל אביב. בקמפוס ברושים הוא הוכשר כמטפל, למד רפואה סינית ושיאצו, וסיים את לימודיו בהצטיינות יתרה. הוא בוגר אוניברסיטת תל אביב בהצטיינות לתואר B.Sc במסלול דו חוגי בביולוגיה (דגש על גוף האדם) ובלימודי מזרח אסיה (דגש על השפה הסינית).
טל מתרגל יוגה ומדיטציה מזה עשר שנים, וכיום מלמד בפראנה, שם גם למד והוסמך כמורה.

מועד ההרצאה :  יום שבת, 25 ביוני, בין השעות 10:00-12:00

בפראנה תל אביב

עלות הההרצאה: ההשתתפות  במסגרת המנויים והכרטיסיות של פראנה בעלות של 50 ש"ח בלבד.
הכניסה לאורחים בעלות של 85 ש"ח.

ההשתתפות בהרשמה מראש, ביטול השתתפות אפשרי עד 72 שעות לפני הסדנה.

← אי הגעה ללא הודעה מראש יגרור תשלום על השיעור בגובה 85 ש"ח.

מיקום ההרצאה: סניף פראנה תל אביב.

מספר המשתתפים מוגבל, נא להירשם מראש.

פרטים נוספים בסטודיו פראנה 03-5230907

Tal-Dalit-Prana-Yoga-51


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני