קורס יוגה למתחילים

יוגה זהו סוג של פעילות גופנית, אך זה יהיה ממש לא נכון להגדיר זאת כהתעמלות רגילה. יוגה זהו שילוב של תרגול על התודעה שבאופן אוטומטי יוצר גם את השליטה על הגוף. באמצעות היוגה ניתן להגיע למצב של ריפוי ולשיכוך כאבים. בנוסף יוצרת היוגה שמחת חיים, שזהו בונוס ששווה בפני עצמו, ואין לו תחליף.

יוגה בכל גיל

קורס יוגה למתחילים יכול להתאים לכל גיל. בני הגיל השלישי יכולים אף הם להפיק הרבה מהיוגה שיכולה לפתור עבורם הרבה בעיות. בגיל השלישי קיימת הנטייה של ירידה במסת השריר והעצם מדלדלת. או אז גדל הסיכון של שברים או פציעות שההחלמה מהם היא קשה וממושכת. כאשר הם נעזרים ביוגה הם מקבלים כלים שונים המסייעים להם למנוע את אותה הידרדרות והיוגה בעצם מסייעת בחיזוק השריר ובניית העצם. כך שהתוצאות הינן גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך.

יוגה, אבל בזהירות

חשוב לדעת שבמצבים מסוימים ומגיל מסוים היוגה צריכה להיעשות באופן מבוקר ובזהירות על מנת שלא ייגרמו פגיעות שונות. לכן תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה. בכל מקרה, יוגה הינה חוויה מומלצת ודרך חיים שמתאימה לכל גיל ולכל מצב בריאותי. היא לא אמורה לבוא על חשבון פעילות אחרת, והיא יכולה להשתלב עם כל דבר.

פראנה יוגה מציעה לכם קורס יוגה למתחילים, ומבחר גדול של שיעורי יוגה בסגנונות שונים. כל מה שנותר לכם, זה לפנות אלינו ולצאת לדרך של איכות חיים טובה יותר.

 

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני