קורס יוגה: המושגים הבסיסיים

 מטרתה של יוגה היא שיפור ומציאת שיווי משקל נפשי ופיזי. בין אתם מרגישים חלשים מדי, או חזקים מספיק, יוגה יכולה להועיל לכולם, ולכן למרות שיוגה היא תרבות בת אלפי שנים, רק בשנים האחרונות הפופולריות שלה עלתה בצורה מהירה ברחבי העולם. בגלל קצב החיים המסחרר של היום, הקשיים היומיומיים, מליוני אנשים בוחרים ביוגה כדרך להרגע, לאזן את הנפש ולמצוא פינה שקטה מהעולם החיצוני.

 

אם גם אתם מחפשים מקום ללימוד ותרגולי יוגה, קורס יוגה זה המקום הנכון בשבילכם. לימודי היוגה, כמו לימודי תחומים אחרים בחיים, מתחילים בהכרת היסודות, מה שתוכלו לרכוש במהלך הקורס. אז למה שלא נתחיל כבר עכשיו, ונכיר כמה מהמושגים הבסיסיים של היוגה?

  • יוגה – פירושי המילה "יוגה" הוא קשר, ייחוד, חיבור. מטרתה היא ללמוד וליישם שיטות לשלוט על הצדדים הנפשיים של עצמך ולהתעצם על ידי מבט אל תוך הנפש. ולכן יוגה היתה חלק בלתי נפרד מכל המערכות הפילוסופיות והדתיות בהודו העתיקה.
  • אסאנה – תנוחה ביוגה. תנוחה ייציבה ונוחה שבה העוסק ביוגה יכול להגיע לחיבור מקסימלי עם הנפש ולהתנתק מהעולם החיצוני.
  • רג'אס – אחד מבין עקרונות היוגה שמסמל את התנועה, ומהווה התחלה ובסיס לכל הכאב שיש בחיינו.
  • תאמאס – עוד אחד מעקרונות היוגה, שמסמל את הדברים השליליים שמשפעים עלינו בחיים. מהווה בסיס לעצלנות, מחסור בכוחות נפשיים ופיזיים.

 

תרגול היוגה הוא עיסוק נפלא וחדש לגמרי עבור רוב האנשים. רבים ימצאו בו את המקום הנכון והדרוש כל כך לכולנו בחיי היומיום, המספק שקט, שלווה והאיזון הנפשי. גם אתם מחפשים קורס יוגה? הגעתם למקום הנכון. "פראנה יוגה", המרכז ללימודי היוגה הקיים כבר מעל 13 שנה, מזמינה אתכם לקחת חלק באחד מקורסי היוגה ולפתוח את שערי היוגה אל תוך עולם נפלא ומעניין. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כבר היום, ונשמח לארח אתכם אצלנו במקום הטוב ביותר לתרגול ולימוד היוגה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני