פילאטיס בהריון

פילאטיס מכשירים לנשים בהריון הינו תרגול אידאלי עבור נשים הרות. פילאטיס מכשירים מאפשר להפריד את אזורי הגוף הפעילים, ובעזרת מורה קשובה וקבוצת תרגול אינטימית, כמו במרכז פראנה, אפשר להתאים את אופי התרגול אל צרכי האישה שבהריון תוך שמירה על האזורים הרגישים. במרכז פראנה מתקיימות גם פעילויות נוספות כגון קבוצות יוגה, סדנאות, קורסים וכולי. במרכז פועלים מורים מנוסים, קשובים והקבוצות הן באווירה חמה וביתית.

 

למה כדאי לתרגל פילאטיס מכשירים לנשים בהריון?

כולם יודעים שפילאטיס הוא תרגול נפלא, אך לא רבים יודעים כי הוא למעשה התרגול המושלם  עבור נשים באופן כללי, ונשים הרות ולאחר הלידה בפרט. הנה כמה מן הסיבות העיקריות לכך:

  • בזמן הריון, הבטן שגדלה, מושכת את מרכז הכובד אל מחוץ לגוף ובכך מגבירה את הלחץ על עמוד השדרה. באימון פילאטיס שמתמקד בשרירי בטן, שמים דגש על השכבה הפנימית ביותר של שרירי הבטן. שכבה זו נועדה לייצב את חלקו התחתון של עמוד השדרה והיא משמשת כמעין חגורת בטן טבעית. חיזוק השרירים האלו מסייע לגוף לתמוך בבטן בצורה יציבה.
  • בפילאטיס מכשירם אפשר לבצע תרגילים רבים יותר מאשר על המזרן, תרגילים בעזרת המכשיר מכבדים את מגבלות ההריון, כמו כן, במהלך התרגול הגוף חווה התנגדות דרך הקפיצים שבמכשיר, התנגדות זו מסייעת בבניית העצם, והיא עוזרת מאוד לנשים שסובלות מאוסטיאופרוזיס של הריון.
  • פילאטיס מכשירים לנשים בהריון עובד על שרירי רצפת האגן, ומתייחס אליהם כאל חלק בלתי נפרד משרירי הליבה. מסיבה זו, תרגול נכון עשוי להועיל בשליטה על רצפת האגן, אלמנט חשוב מאוד בזמן הריון, בו האגן מתרחב על מנת לאפשר מעבר של התינוק בתעלת הלידה.
  • בניגוד לשאר סוגי הפעילות הגופנית, בהם ישנה זרימת דם תוך כדי הפעילות אל עבר הגפיים או אל האזור עליו עובדים באותו הרגע, בפילאטיס כל תנועה מתחילה בנשימה ובאיסוף של שרירי הבטן. בדרך זו כל הזמן מגיע אל העובר דם שהוא רווי בחמצן.

 

כמובן שאלו הם רק כמה מהסיבות לכך שפילאטיס מכשירים תורם רבות לנשים הרות, ומומלץ מאוד לעסוק בו עוד בטרם הכניסה להריון על מנת להכין את הגוף לכך.

פילאטיס לנשים בהריון גבעתיים

לא מזמן גילית שאת בהריון ראשון? מנסה למצוא את הדרך הכי טובה ונעימה שיש להתמודד עם התקופה המיוחדת הזאת? אם כך, כדאי שתדעי: על פילאטיס בהריון לא כדאי לך לוותר. תקופת ההיריון יכולה להיות מאתגרת לא רק מבחינה נפשית אלא גם מבחינה פיזית ולמעשה, נשים רבות מעידות על כך שהן סובלות מכאבי גב של ממש. לכן כדאי שתירשמי עוד היום לסטודיו פראנה ותגיעי גם את לעשות פילאטיס, כי אין פעילות גופנית שנעים יותר לעשות בתקופה המיוחדת הזאת של חייך.

פילאטיס בהריון בתל אביב

כל היתרונות של פילאטיס בהריון

אם יש לך התלבטות בין פילאטיס בהריון, יוגה או סוגים אחרים של פעילות גופנית, אפשר להבין ללבך. אומנם זה נכון שאין פעילות גופנית אחת שיכולה להיות מתאימה לכל אישה, אך מצד שני, יש כמה יתרונות לפילאטיס, כמו לדוגמא:

  • השיעור מתבצע בהתאם ליכולות של כל אישה
  • יש מדריך או מדריכה מקצועיים בשיעור ששומרים על כך שתבצעי את התרגילים בצורה נכונה
  • הפילאטיס מסייע להתמודד טוב יותר עם בעיות גב וכאבים שונים שמתעוררים בהיריון
  • הפעילות נעימה ולא אגרסיבית מידי כפי שקורה לעיתים עם פעילויות גופניות אחרות

לכן זה לא במקרה שכל כך הרבה נשים בוחרות לקחת חלק בפעילות הנפלאה הזאת ואין ספק שגם את תשמחי מאוד להיות חלק מחוג הפילאטיס שמיועד לנשים בהריון.

 

תרגול פילאטיס בהריון תל אביב או גבעתיים באווירה נפלאה

בין אם את גרה בתל אביב ובין אם את גרה בגבעתיים, כדאי שתדעי: פילאטיס, מכל הסוגים, כדאי לעשות בסטודיו פראנה. בסטודיו הזה מתקיימים במהלך כל שבוע יותר מ200 שיעורים, כך שאין ספק שתוכלי למצוא את השיעורים שיהיה לך יותר נוח וקל לשלב עם חיי היומיום שלך. הסטודיו פעיל כבר משנת 2003 והאווירה בו משלבת את הדיוק הנכון בין מקצועיות, אדיבות ותחושה נעימה. לכן את יכולה להיות בטוחה שאם תצרי קשר עם עובדי הסטודיו במספר: 1-700-507-074 ותגיעי לשיעור ניסיון, לא תצטערי על כך בהמשך. להזיז את הגוף בצורה נכונה ונעימה בזמן ההיריון זה משהו שיעשה טוב גם לעובר שלך ולכן מכל הבחינות זו בחירה נכונה.

פילאטיס לנשים בהריון

להתמודד בפעם הראשונה בחיים עם תקופת היריון זה לא דבר פשוט ועל כך כל אישה יכולה להעיד. עם זאת, כדאי לדעת: יש לא מעט דברים שניתן לעשות כדי שהתקופה הזאת תהיה נעימה יותר, כמו לדוגמא: פילאטיס לנשים בהריון. פילאטיס זו פעילות גופנית מאוד נעימה ועדינה, אך יחד עם זאת, היא יעילה ביותר והיא מסייעת להתמודד בצורה נפלאה עם כאבי הגב שנשים רבות כל כך מתלוננות עליהם בהריון. רוצה גם את ליהנות מתקופה נעימה וחסרת כאבים? התקשרי עוד היום לסטודיו פראנה והירשמי לחוג פילאטיס שמיועד לנשים בהיריון, כי מדובר על בחירה שתעשה לך רק טוב לכל אורך חודשי ההיריון.

כל היתרונות של פילאטיס לנשים בהריון

את מתלבטת בין פילאטיס, שחיה או ענפי ספורט אחרים שהמליצו לך לעשות בהריון? אם כך, כדאי שתכירי את כל היתרונות של פילאטיס לנשים בהריון. כשעושים פילאטיס בצורה מבוקרת עם מדריך מקצועי אפשר ליהנות מיתרונות כמו:

  • אווירה נעימה בחוג
  • הארכת השרירים והפעלת שרירים שכלל לא ידעת על קיומם
  • חיזוק עמוד השדרה
  • פעילות מבוקרת ולא מוגזמת

בנוסף, בחוג כזה תוכלי להכיר נשים שנמצאות בדיוק במצב שלך, כלומר בהיריון, ולא פעם מדהים לראות איזה חברויות אמיצות ונעימות נולדות כאן. זה לא במקרה שכל כך הרבה נשים בוחרות לעשות פילאטיס בזמן ההיריון, והאמת היא, שבין אם יצא לך לתרגל פילאטיס בעבר ובין אם לא, שווה לנסות זאת כבר עכשיו.

פילאטיס לנשים בהריון בתל אביב והסביבה –מקום מקצועי עם אווירה נפלאה

חשוב לך לעשות פילאטיס במקום מקצועי? רוצה להיות בטוחה שהאווירה בסטודיו תהיה נעימה ושגם יהיה לך נוח לשלב את העניין הזה בחיי היומיום שלך? סטודיו פראנה הוא הבחירה הנכונה. יש שני סניפים לסטודיו: בתל אביב ובגבעתיים, כך שתוכלי לבחור איפה את מתרגלת פילאטיס בהנאה. הסטודיו, שקיים כבר משנת 2003, מזמין אותך לבחור בין לא פחות מ200 שיעורים שבועיים, אז למה את מחכה? לפרטים נוספים והרשמה התקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074 ובואי ליהנות גם מפעילות גופנית שתהפוך את ההיריון שלך לתקופה עוד יותר מיוחדת ונעימה.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני