פילאטיס מכשירים לכאבי גב תחתון בגבעתיים

פילאטיס מכשירים בגבעתיים– פילאטיס לכאבי גב תחתון

 

כאבי גב תחתון הם אחת התלונות השכיחות ביותר בחברה מודרנית שמאופיינת בשעות ישיבה ממושכות  והרגלי יציבה לקויים. בנוסף, עבודה מרובה על שרירים שטחיים וגדולים להשגת 'מראה מחטב' אל מול הזנחה של קבוצות שרירים משמעותיות התומכים במערכת השלד כולה.

כיום, רבים זונחים את הטיפול התרופתי הנקודתי להפחתת הכאב ומבינים את תרומתה של שיטת הפילאטיס להתמודדות, הפחתה ומניעה של כאבי גב תחתון. אורתופדים ופיזיותרפיסטים מפנים מטופלים לתרגול קבוע של פילאטיס מכשירים והתוצאות לא מאחרות להגיע. תרגול קבוע ונכון של פילאטיס מכשירים מסייע רבות בהפחתת הכאב ואף העלמתו.

אז…מה הסוד?

לפילאטיס מכשירים  יתרון עצום בהשוואה לשיטות אחרות בייחוד בהתמודדות עם מתרגלים הסובלים מכאבים כרוניים. מיטת הפילאטיס ועבודה כנגד קפיצים ורצועות יוצרות תמיכה המאפשרת עבודה אינדיבידואלית מותאמת לפי טווחי תנועת המתרגל. כך נוצר מצב של חיזוק המערכת השרירית בצורה יסודית ונכונה שלא גורמת להחמרת הכאב. תמיכה זו מאפשרת עבודה הדרגתית לכל מתרגל בהתאם לצרכיו ומגבלותיו.

בפילאטיס מכשירים שמים דגש על חיזוק מרכז הגוף ושרירי הליבה. המטרה היא לייצר מרכז חזק המורכב משרירי בטן ושרירי גב חזקים ותומכים, לשרירים אלו השפעה משמעותית על החזקה נכונה ויציבה טובה של הגוף. כאשר המרכז חזק ויציב, תנועת הגוף היא אופטימלית ומאוזנת וכך ניתן להפחית ולמנוע כאבי גב ומפרקים. 

עקרון חשוב נוסף בפילאטיס מכשירים הוא תנועתיות. בייחוד באיזורים הסובלים בד"כ מחוסר תנועתיות, כמו- עמוד השדרה. ישיבה מרובה וחוסר תנועה מספקת גורמים לקשיחות בעמוד השדרה ואספקת דם לקויה, בפילאיס מכשירים עובדים על מנת להזרים דם אל החוליות ולהגמיש את עמוד השדרה ולהגדיל את טווחיו.

בנוסף, חשוב לזכור כי הפילאטיס היא שיטת גוף- נפש המבוססת נשימה. מיקוד תשומת הלב בנשימה תוך הרפיה של הגוף כולו מקלה על כאבים הנגרמים ממתח ולחצים. הורדת רמת הסטרס קשורה קשר ישיר להתמודדות עם כאב וגם לעצימותו.  


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני