פילאטיס מכשירים לאחר הלידה

 

לידה היא אחד האירועים המרגשים בחייה של כל אישה. לצד האושר וההתרגשות, נשים לאחר הלידה חוות גם  קושי שכן הגוף הנשי עובר לא מעט שינויים לאחר תשעת חודשי ההיריון וכמובן, לאחר הלידה עצמה; עומס על הגוף ובעיקר הבטן לאורך לעיתים קרובות מקשה על יציבה נכונה. הורמונים שונים משתחררים במהלך ההריון המגמישים את רקמות חיבור בגוף, ומאפשרים תזוזה במפרקים. היחלשות של שרירים חשובים כמו  שרירי רצפת אגן והרחב הבטני.

תרגול קבוע של פילאטיס מכשירים בגבעתיים או תל אביב לאחר הלידה מסייע לנשים רבות לבצע מן ארגון מחדש של כל איזור הבטן והאגן ע"י איסוף וחיזוק שרירי אגן, הירך, הבטן והגב.
לאחר הלידה, יש  לשים דגש לחיזוק שרירי רצפת האגן, פילאטיס מכשירים היא השיטה המומלצת ביותר להשגת מטרה זו. מיטת הפילאטיס מאפשרת איסוף נכון ויעיל של שרירים אלו ללא דחיסה של רצפת האגן. מתן תשומת לב מיוחדת לשרירים אלו בתרגול פילאטיס מכשירים מסייע גם בהזרמת דם לאיזור, משפר את המודעות לקבוצת שרירים זו ומצליח לספק שליטה מלאה.
יתרון נוסף בפילאטיס מכשירים הוא חיזוק שרירי הבטן, בדגש על הרחב הבטני. תרגלי בטן קלאסיים עלולים ליצור  קרע ברקמות החיבור שלאחר הלידה נחלשו והפכו רגישות יותר. בפילאטיס מכשירים ישנם תרגילים רבים לחיזוק הבטן שיתמכו בצורה הדרגתית ובטוחה בחזרה של שרירי הבטן לתפקוד מלא..  
פילאטיס מכשירים לאחר לידה שם דגש על יציבות מפרקים וחיזוק נכון של השרירים הקטנים והגדולים שעוטפים את המפרק כדי למנוע עומס, מתח או דלקות. הפילאטיס מסייע להגביר את המודעות ליציבה נכונה, מחזק את חגורת הכתפיים ומחזיר תנועתיות  לעמוד השדרה.

והכי חשוב, פילאטיס מכשירים היא שיטה מבוססת נשימה. התרגול מחזיר את האנרגיה והעירנות לגוף, מפחית מתחים וגורם לתחושה כללית טובה יותר. 

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני