על מה מתבסס מיינדפולנס בתל אביב ?

תרגול מיינדפולנס בתל אביב יאפשר לכם לגלות את עצמכם בהווה מחדש. זוהי ההזדמנות שלכם להתחבר לעצמכם ולבחון את הרגע העכשווי ללא שיפוטיות, אלא מתוך רצון לראות את החיים כפי שהם ולמצוא לעצמנו את הדרך לחיים מאושרים וממלאים יותר. תרגילי מיינדפולנס נמצאו כיעילים במיוחד בתור דרך התמודדות עם מגוון רחב של בעיות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות גם יחד. ניתן לשפר את היכולת המיוחדת הזו בעזרת אימונים סדירים וממוקדים, כך יביאו לרמה גבוהה יותר של איזון, חוזק נפשי ורוגע פנימי.

מיידפולנס הינו למעשה תרגול של מודעות קשובה. תרגול זה הוא בעל חשיבות גבוהה במיוחד בתקופה בה אנו חיים. החיים במאה ה – 21 מביאים עימם מתחים רבים, פקקים בכבישים, לחץ בעבודה, קשיים במערכות יחסים וחוסר שקט פנימי שכמעט כל אחד מאתנו נאלץ להתמודד איתו על בסיס יום יומי. מעבר לקשיים, לעיתים אנו יכולים לגלות כי גם התפתחויות חיוביות בחיינו מביאות עימן לחצים, קידום בעבודה אשר עלול להביא למחויבויות נוספות, חתונה או לידה שיביאו לשינוי אורח החיים אליו הייתם רגילים ועוד.

בתקופות לא פשוטות אלו, מחקרים בראו כי מיינדפולנס בתל אביב יכול להביא לשיפור במצבכם. ניינדפולנס מתבסס בבסיסו על החזרת תשומת הלב אל הרגע הנוכחי, מתוך כוונה מודעת וללא שיפוטיות. זאת תוך כדי התמקדות בתחושות של הגוף והנשימה שלנו.

בחינה עצמית לא שיפוטית

על ידי הבאת תשומת הלב שלנו אל ההווה אנו יכולים לשבור תבניות חשיבה אוטומטיות כמו עיסוק באירועי העבר או חלימה בהקיץ. תרגול מיינדולנס בתל אביב יביא למודעות חדשה בנוגע לתחושות ומחשבות שלא ייחסנו אליהן חשיבות. נוכל לגלות את עצמנו מחדש ברמה הבסיסית ביותר. נוכל לבחון רגשות חיוביים ושליליים גם יחד ממקום של סקרנות וחידוש ולא ממקום של שיפוט והורדה של הביטחון העצמי שלנו.

אנו בסטודיו פראנה יוגה מזמינים אתכם להיפגש מתוך כוונה לטפח את השקט הפנימי שלכם. אין ספק כי ישנו עולם של כוחות עצומים בתוככם ואנו נשמח לקחת חלק בתהליך ולהדריך אתכם במסע הקסום הזה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני