מתחילים חיים חדשים עם יוגה תל אביב

יוגה היא המרפא האידיאלי למכאובי הגוף והנפש. תרגול יוגה מציע לכם את הפינה השקטה מהשגרה העמוסה לצד האימון הגופני שישחרר שרירים תפוסים, יחזק יציבה נכונה ויפחית עומסים מהחוליות בעמוד השדרה.

 

בשגרת החיים העמוסה שלנו, פעמים רבות כמעט ולא נשאר לנו זמן לעצמנו כשהיום נגמר. מהבוקר אנחנו בעבודה, בסידורים, עם הילדים, רצים בין פגישות או ממהרים להכין ארוחת ערב. יוגה יכולה להוות את הפינה השקטה והרגועה שלכם הרחק מהלחצים והעומס השוחק של חיי השגרה.

 

בשעה שאתם מתחילים את המסע המופלא שלכם בעולם היוגה ישנם מספר נושאים שכדאי לקחת לתשומת לבכם:

  • התמודדות עם הכאב – תנוחות יוגה שונות יכולות להפגיש אותנו עם אי נוחות מסוימת ולעיתים כאב. חשוב לדעת להתמודד עם התחושות הללו בכדי לא לגרום נזק ולהיות מסוגלים להתקדם ולהתפתח בין התרגילים השונים. יוגה היא איננה הימנעות מכאב, אלא הימנעות מפגיעה. כאב יכול להיות סימן לעומס מסוכן על הגוף מצד אחד וכאבי גדילה והתפתחות מצד שני.
  • מתי עדיף לתרגל – באופן המסורתי, את היוגה תרגלו בשעות הזריחה או השקיעה. כיום נוכל לראות כי אנשים רבים מעדיפים לתרגל יוגה בשעות הבוקר לפני העבודה בזמנים של רעננות מרבית ושקט.
  • אוכל – מומלץ שלא לאכול לפני תחילת אימון יוגה. זאת משום שבמהלך התרגולים אנו מתכופפים ונמתחים ועלולים להפעיל לחץ על הבטן והקיבה, דבר זה עלול ליצור תחושת אי נוחות.

 

התקדמות אישית

חשוב לזכור כי יוגה היא לא תחרות, אלא יותר מעין מסע פיתוח אישי. קצב ההתקדמות שלכם הינו אישי ובלעדי לכם. הגמישות, כוח וסיבולת יתפתחו עם הזמן כך שאין מה לדאוג ולאמץ את עצמכם עד לקצה. אימון היוגה נועד גם לספק לכם את הזמן להתחבר לעצמכם, כך שאם כל מה שעובר לכם בראש יהיה "מתי הכאב הזה יסתיים?" הרי שפיספסתם את המטרה.

 

אנחנו בפראנה יוגה מאמינים כי יחס אישי וקידומו של כל תלמיד על פי יכולתו וצרכיו המיוחדים הוא המטרה העליונה של היוגה. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם ממגוון השיעורים, ושיטות היוגה השונות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני