ממה מתחילים לימודי יוגה?

 יוגה היא תרבות שנולדה בהודו לפני אלפי שנים, התפשטה בכל רחבי תבל, ומושכת כל שנה קהל רב. אנשים נמשכים ליוגה כיוון שהיא תורמת לשלווה נפשית, רוגע, פעילות גופנית ואף מסוגלת להעצים את היכולות האישיות של העוסקים בה. יוגה מכילה בתוכה תרגול נפשי בשילוב עם תרגול פיסי, לימוד שיטות וטכניקות נשימה וכן מושגים ופילוסופיה של התרבות העשירה הזו.

 

אז ממה מתחילים לימודי יוגה? לימודי היוגה מתחילים מסובלנות. כמו כל דבר בחיים, גם יוגה היא עיסוק שמצריך זמן וסובלנות עד להגעה לתוצאות ראשוניות. אין למהר בלימודים האלה, אלא ללמוד ולהתעמק יותר ויותר עם הזמן שעובר. יוגה זו מסורת שניתן ללמוד חיים שלמים, כיוון שאלו לימודי הגוף והנפש, היכולת להביט בתוך עצמך על מנת לשפר את הצדדים החלשים, מה שמצריך זמן וריכוז.

 

את תרגולי היוגה מומלץ להתחיל מהיסודות. שעורי היסודות מקנים את הידע הנדרש על מנת להבין את מהות התרבות עצמה, את מטרתה והפילוסופיה שעומדת מאחוריה. כמו כן, בלימודי היסודות נרכש ידע על האסאנות הבסיסיות ושיטות נשימה שונות שנחוצות להמשך התרגולים. לאחר הבנת היסודות, ניתן להמשיך בהצלחה לתרגולים מתקדמים יותר, תוך הבנה רבה יותר והכרת המטרה שאליה רוצים להגיע.

 

עיסוק ביוגה מתחיל כתחביב ודרך להרגעה עבור הרבה אנשים, וממשיך כדרך חיים עבור חלק גדול מהם. היכולת של היוגה להסתכל ולשלוט על הצדדים הנפשיים שלנו פותחת עולם מעניין וחדש ולכן ממכרת כל כך. עם ההבנה הראשונית, מגיע גם הרצון לגלות וללמוד יותר, כיוון שיוגה זו גם הדרך הטובה ביותר ללמוד דברים חדשים על העולם הפנימי של עצמך.

 

עם החלטתם להתחיל לימודי יוגה, "פראנה יוגה" זה המקום שמושלם עבורכם. כבר מעל 10 שנים אנחנו פותחים את שערינו עבור אוהבי היוגה, ומספקים את המקום ואינטימי והמושלם לתרגולים לכל הרמות והגילאים. צרו אתנו קשר בטלפון או דרך האתר שלנו, ונשמח לענות על שאלותיכם ולגלות לכם את עולם היוגה הנפלא.

 

 

סטודיו יוגה פראנה מקבל מדי שבוע וחודש חברים חדשים המכירים לראשונה את העולם הזה של היוגה. ייתכן וקיבלתם המלצה מחברים או בן משפחה, אולי קראתם על זה, אולי צפיתם בסרטונים באינטרנט או ראיתם תמונות של אחרים באינסטגרם עושים ובא לכם גם לנסות – כך או כך אתם ככל הנראה רוצים להתחיל לשלב לימודי יוגה בחיים שלכם או לפחות לנסות ולטעום את העולם המופלא. למרות מה שכולם חושבים, אין קשר בין היוגה לאמונה רוחנית כזו או אחרת, לפחות לא כזו הקשורה לנושא הדתי, ועל כן תוכלו להגיע ולנסות להיכנס למסע אל תוך עצמכם. להתחבר לתודעה ולנפש שלכם בלבד ולהתנתק מכל הגירויים הסביבתיים לפחות למשך שעה קלה.

 

מהי היוגה?

היוגה היא כבר ממזמן לא רק פעילות גופנית בריאה אלא נחשבת לתרבות של ממש שנולדה בהודו לפני שנים רבות. בכל שנה מיליוני אנשים בעולם מתחילים לשלב יוגה בחייהם וזו מסייעת להם לא רק בחיזוק הגוף והרפיית השרירים, אלא גם בהיבטים עמוקים ורוחניים יותר כמו שלווה, נחת, רוגע, קבלת החלטות מושכלות יותר בחיים, שיפור זוגיות באופנים רבים בשל אופי נינוח יותר ועוד. בשילוב של תרגילים פיזיים ונפשיים תוכלו ליהנות משליטה מלאה על עצמכם בכל הרבדים.

 

לימודי יוגה – בשלווה ובסבלנות

כאשר אתם מגיעים אל עולם לימודי יוגה חשוב להיות סבלניים ופתוחים. ייתכן ואתם מלאי ספקות לגבי אם זה מתאים לכם, איך אתם נראים מהצד וכל מיני מחשבות שמרחיקות אתכם מהאמת שלכם. יוגה היא תהליך של כל אחד עם עצמו ולכן אינכם יכולים להיות בקצב לימוד או התקדמות של אחרים לא פיזית ולא רוחנית. אל תשפטו את עצמכם או תשוו את עצמכם לאחרים אלא תנו לעצמכם זמן ותיהנו מהדרך.

 

כיצד כדאי להתחיל?

בסטודיו יוגה פראנה תוכלו למצוא שיעורים רבים במהלך השבוע על ידי צוות מורים מקצועי נרחב ולבחור מבין סגנונות היוגה השונים את הסגנון המועדף עליכם (או יותר מאחד). כמו כן תוכלו לשלב אימוני פילאטיס, סדנאות, הרצאות ועוד. אנו ממליצים להתחיל עם שיעור יסודות היוגה ואם יש לכם כבר ניסיון אז לקפוץ ישר למים עם שיעורי יוגה לכל הרמות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני