מה יש לומר על יוגה? אביגיל אריאלי

מה יש לומר על יוגה? 

אפשר לתאר תנועה. 

אפשר להגיד:

תרימו את יד ימין. או לבחור להגיד: שילחו את יד ימין. זה ישנה את איכות התנועה.

אפשר לתת שם תואר:  למשל- קרבו את יד ימין ברכות לתקרה. או יד ימין ישרה, תניפו אותה כלפי למעלה. יש המון אפשרויות וכל אחת מהן צובעת את התנועה בצבע קצת שונה. למילים שנבחר יש יכולת לעצב  את האימון, במידה מסוימת. גם למילים שנאמר בינינו לבין עצמנו,המילים שנבחר כדי לתאר את האימון של עצמנו. קל או קשה, מהיר או איטי, כואב או נעים, מתאים או לא מתאים, מוכר או זר. אנחנו צובעים את האימון, במידה מסוימת על ידי המילים שבהן אנחנו מתארים אותו. זו תנוחה קשה, את התנוחה הזו אני אוהבת.

אבל המילים יכולות לתת תיאור חיצוני, על פני השטח.

התיאור הכי מדויק של תנועה, והתיאור הכי מדויק של החוויה הם עדיין לא החוויה.

נסו לתאר תנועה ואת התחושה שלכם ממנה לאדם אחר-הוא יבין אתכם אבל זה לא יגיע עד אליו, עד לחוויה שלו. את החוויה שלנו מהאימון אנחנו חווים כל אחד לעצמו. אין לה מילים. הנעים הוא הנעים האישי שלי והוא לא דומה לנעים שלך או לנעים שלי במצבים אחרים. זה הנעים האישי שלי כרגע, לא אתמול ולא מחר ולא כמו שום דבר אחר ורק אני יודעת זאת, וגם אם נורא בא לי לשתף לא אוכל כי אין מילים שיודעות לתאר חוויה באמת. באמת.

לכן אימון יוגה ניזון מקבוצה אבל בעצם הוא דבר אישי, פרטי, אינטימי. מהלך של מפגש עם עצמי. והמפגש הזה עם עצמי, צלול ובהיר ככל שיהיה הוא זה שיקבע את היחסים שלי עם האימון, הוא זה שיעצב את החוויה שלי, הוא היוגה שלי.

אביגיל מלמדת ויניאסה בימי שני בשעה 11:30 בפראנה גבעתיים

ופראנה תל אביבי בימים:

שני בשעה 17:00

רביעי בשעה 8:30

שישי בשעה 10:15

מוזמנים ומוזמנות!


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני