כיצד להתחבר לשיעורים מקוונים

מתרגלי פראנה יקרים

אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לאפשר לכם לתרגל בצורה פשוטה ויומיומית בתקופה זו. 

לאורך השבוע יתקיימו שיעורי יוגה ופילאטיס מזרן שישודרו און ליין ע"י המורים האהובים שלנו, כך שתוכלו להרגיש ולשמוע אותם ולתרגל שיעור מלא!

איך זה עובד?

השיעורים ישודרו באפליקציית זום, (יש להוריד את האפלקצייה לנייד או למחשב, אין צורך לעשות רישום לאפלקציית זום) יש להירשם לשיעור כרגיל דרך אפלקציית פראנה עד 15 דק' לפני תחילת השיעור. כל מי שרשום לשיעוריקבל סמס עם הMeeting ID כעשר דקות לפני תחילתו.

לאחר קבלת הסמס יש לפתוח את האפלקציית זום, ללחוץ על Join a Meeting , ולהקליד את המס' שקיבלתם. תוכלו לצפות במורה ולתרגל יחד שיעור שיעור מהבית שלכםצריך רק אינטרנט כמובןהשתדלו להתחבר כמה דקות לפני כדי שנוכל להתחיל בזמן (ממש כמו בסטודיו). לא לדאוגאפשר להיכנס גם באיחור ? .[

לוז שיעורים: 

כנסו למערכת השעות באפליקציה של פראנה או באתר פראנה. השיעורים אינם מתקיימים בדיוק לפי לוח השעות הרגיל,אנו פועלות במתכונת מצומצמתאבל שומרות על מספיק מגוון ואפשרויות.

מהלך השיעור:

    • בכניסה לשיעורהזום ישאל אותך אם להצטרף באמצעות ה-Audio של הטלפוןמחשבאשרו לו כדי שתוכלו לשמוע את המורה.  אם פספסת את השאלהיש בפינה השמאלית למטה לחצן רמקול ולידו חץ קטןלחצו על החץ ובחרי join Device Audio. כעת תוכלו לשמוע אותנובשביל שנשמע אותךאת יכולה ללחוץ שוב על אותו רמקול Unmute. במהלך השיעור נבקש מכולם לשמור את המכשיר שלהם על Mute כדי שלא יהיה רעש "בכיתה". 

    • ברירת המחדל היא שלא רואים אותך. אך יש לך את האפשרות לקבוע אם רואים אותך או לא. אנחנו נשמח לראותך כדי לאפשר תיקונים. כדי שנוכל לראות אותך– לחצי על לחצן מצלמת הוידאו בפינה השמאלית למטה > Start Video. 

    • בסוף השיעור הנך יכולה ללחץ על Leave Meeting כמובןכבר להירשם לשיעור הבא באפליקציה ?

אנו שמחים ומוקירים על האפשרות לחזור לתרגול בתקופה הזאת. צוות פראנה והמורים עושים את כל המאמצים על מנת לאפשר לכם תרגול יום יומי וקבוע. 

לימים טובים ובריאים יותר לכולנו

צוות פראנה


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני