יתרונות שיטת איינגר יוגה

איינגר יוגה הינה שיטה שפותחה על ידי ב. ק. ס. איינגאר, והיא מתמקדת בקשר שבין הפעולות העדינות אשר מתבצעות בתנועה לבין השהייה הארוכה בתנוחה ספציפית והאפקט המנטלי שהיא מסוגלת להשרות על בן אדם. בשיטה זו מתבצע שימוש באביזרים שונים, כגון כריות, חגורות ובלוקים מעץ, זאת מתוך מטרה לסייע לכל תלמיד להגיע לתנוחה האופטימלית ביותר עבורו.

שיטת איינגר יוגה שמה דגש על מיקוד ודיוק של כל תנוחה ותנועה, כמו גם הישארות ארוכה יותר מהרגיל בכל תנוחה. חלק מהמאפיינים הייחודיים של שיטה זו הם גם היתרונות הבולטים שלה. חלקן כולל בן היתר גם:

  • התקדמות הדרגתית – בשיטת איינגר יוגה, לימוד התנוחות השונות מתבצע בצורה הדרגתית. דבר זה מאפשר לתלמיד המתחיל להתקדם בצורה נכונה מתנוחות בסיסיות למתקדמות יותר, בשעה שהוא זוכה לחוסן נפשי וגופני גם יחד.
  • רצפים של תרגול – בשיטה זו קיימים רצפים שונים של תרגול התנוחות. רצפים שונים יוצרים השפעות שונות על הגוף והנפש, על כן ישנה חשיבות רבה לאופי בו בנוי התרגול. רצף התנועות והתנוחות צריך להיות מאוזן ובנוי בסדר הנכון, התנועות משלימות אחת את השנייה ומתפתחות הלאה.
  • מתאים גם לבעלי מוגבלויות שונות – השיטה דוגלת בעובדה כי רוב התחלואות והקשיים הבריאותיים עלולים לנבוע מחוסר איזון שבין הגוף והנפש. על כן פותחת את שעריה גם לאנשים עם פציעות שונות ובעיות בריאותיות. בשיטת איינגר מתבצע שימוש באביזרים שונים, אלו נועדו לסייע לאנשים שונים להגיע לתנוחות שיכולות להיות מאתגרות עבורם, זאת על מנת למנוע נזק שעלול להיגרם עקב מאמץ יתר.

מארג של תנועות מדויקות

הודות למחקר המעמיק אשר ביצע ב. ק. ס. איינגאר במהלך פיתוח טכניקת היוגה שלו, אנו יכולים לקבל מפה מפורטת אשר מתארת באופן מדויק את הדרך הנכונה לבצע כל תנועה ותנוחה. זאת לצד רצפי תנועות שנועדו לטפל בבעיות בריאותיות שונות בצורה ייחודית. פראנה יוגה הינו סטודיו באווירה ביתית וחמימה אשר מציע לכם מגוון של סדנאות וקורסים שנועדו לפתח את הגוף והנפש גם יחד.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני