יתרונותיה של יוגה לנשים בהריון

את בהריון? מזל טוב! תקופת ההיריון מביאה איתה שינויים רבים, פיזיים, הורמונליים ואף נפשיים. חלקנו אף יכולות להרגיש כי כל מחשבה שצצה בראש לפתע מתחילה להתעופף בכל רחבי החדר ובורחת מחוץ לחלון. במיוחד במצבים כאלה יוגה לנשים בהריון יכולה לעזור. בתוך כל השינויים האלה היוגה יכולה להגביר את הריכוז, לשפר את היציבה ושיווי המשקל ולווסת את המערכות הפנימיות שלך. בין אם עסקתן ביוגה בעבר או שאתן חדשות לחלוטין בתחום, הרי שכל אחת יכולה למצוא את היתרונות שמדברים אליה.

יוגה לנשים בהריון יכולה לעזור בהקלה על תסמיני ומכאובי ההיריון השונים ולסייע בהתכוננות ללידה. יוגה היא הרבה מעבר לאימון גופני וכל אדם אשר השתתף אי פעם בתרגול שכזה יכול להעיד כי לאורך התרגול אתם תוכלו לחקור את נבכי האישיות שלכם.

  • ישנן נשים רבות אשר מרגישות כי במהלך ההיריון הן מוגבלות הרבה יותר בתנועתן מאשר במצב רגיל. יוגה לנשים בהריון מאפשרת לכן למצוא את הכוח הקיים בכן בכדי להמשיך ולעסוק בפעילות גופנית שמטיבה עמכן. כך במהלך התרגול תוכלו לגלות כי יש עולם שלם של פעילויות שאתן יכולת לבצע בהצלחה.
  • היוגה מאפשרת לכן לעבוד על היציבה שלכן, למתוח את השרירים הכואבים ולתת לגוף לנוח ולהחלים מהעומסים אשר מופעלים עליו במהלך היום.
  • מעבר לכן, יוגה בהריון היא חוויה קבוצתית נפלאה, בה תוכלו לשהות יחד וליהנות לצידן של נשים אחרות הדומות לכן. זו חוויה חברתית מעוררת גופנית ונפשית גם יחד אשר תבטיח כי החיוך לא ירד לכן מהפנים.

תרגילים מיוחדים לנשים בהריון

חשוב לציין כי יוגה לנשים בהריון הינה שונה מעט מתרגול יוגה רגיל שאתן אולי מכירות ורגילות אליו. זאת מפני שישנם תחומים אחרים שחשוב לחזק, או תרגילים מסוימים אשר עלולים לסכן אותך ואת ילדך העתידי. על כן, קיים אימון יוגה במיועד במיוחד לנשים בהריון, אנו בסטודיו פראנה יוגה מזמינים אותך לגלות כיצד היוגה יכולה לסייע לך להיפטר ממכאובים וללמוד כיצד להתחבר אל עצמך בשלב המיוחד בו את נמצאת כרגע.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני