יוגה נשית תל אביב

יוגה הינה סוג של פעילות גופנית לא אגרסיבית, אשר יש בה ערך מוסף של תרגול מנטלי ונפשי במקביל. יוגה נשית תל אביב מומלץ לתרגל באופן קבוע, ובכדי לבצע את התרגילים נכון ולקבל את מלוא התמיכה והתמורה, כדאי מאוד להצטרף אל קבוצת תרגול. מרכז פראנה מקיים קבוצות יוגה מגוונות ועוד פעילויות, סדנאות וקורסים בתחומים דומים. בסטודיו פראנה ישנם מורים מקצועיים המעניקים יחס אישי אשר ישמחו לעמוד לרשותכם בכל.

 

יוגה נשית תל אביב – במה שונה יוגה נשית מיוגה רגילה

יוגה נשית תל אביב הינה יוגה אשר מותאמת לנשים באופן מדויק יותר, תוך התייחסות לשינויים אשר כל אישה עוברת במהלך כל חייה. הנה כמה היבטים אשר מאפיינים יוגה נשית:

  • שינויים הורמונליים: כל אישה עוברת שינויים הורמונליים רבים לאורך כל חייה. בין אם מדובר בשינויים התדירים לאורך כל החודש, ובין אם מדובר בשינויים הורמונליים אשר מתרחשים בנקודות מסוימות בחייה של האישה כגון גיל התבגרות, הריון ולידה, שינויי גיל וכן הלאה. כל שינוי הורמונלי מייצר שינוי מנטלי ופיזי אשר באים לידי ביטוי בדרכים שונות.
  • שגרת חיים עמוסה: נשים רבות מתמרנות בין קריירה ובית, מה שמייצר עומס רב מבחינה פיזית ונפשית. ביוגה נשית ישנה התייחסות למצבים מסוג זה, דרכם האישה לומדת כיצד לנשום נכון, ולחזק את השרירים המתאימים על מנת לפתח יכולת להתמודד עם השגרה הזו בצורה יותר אפקטיבית וללא מתחים מיותרים.
  • אזור האגן: מוקד חשוב בגוף האישה הוא האגן. ביוגה נשית מתרגלים עם אזור האגן, שרירי ריצפת האגן והבטן, אשר משפיעים רבות ובדרכים שונות על אופן הנשימה של האישה. יוגה נשית מלווה בתרגול אשר מאפשר ליצור איזון במצבים כמו ישיבה, שכיבה ועמידה, על מנת לשפר את התפקוד היום יומי.

 

יוגה שמתאימה לנשים

בעולם בו מדברים על שוויון, קל לשכוח שישנם הבדלים פיזיולוגיים בין המינים, ובהיבט של רפואה וטיפול, יש לכך חשיבות רבה. יוגה נשית היא גישה ביוגה שמתייחסת לצרכים והמצבים הספציפיים של נשים בגילאים השונים. גם מבחינה רגשית ומנטלית, נשים מתמודדות עם נושאים שונים מאשר כלל האוכלוסייה, ויש להתייחס לכך על מנת לתת מענה מלא לצרכים של כל אחת ואחת.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני