עבור מי מיועדת יוגה נשית?

לאורך השנים האחרונות, חיינו הופכים לפעילים ועמוסים יותר ויותר, ובהתאם לכך, רבים מאתנו – ובאופן מיוחד הנשים, סוחבים עמם מעמסות אלו על גופם. יוגה נשית מיועדת לנשים רבות באוכלוסייה, בין אם הן בהריון, בגיל המעבר או שמא הן סובלות מהמחזור החודשי.

 

בין משימה אחת לשנייה, רבים מוצאים את עצמם באפיסת כוחות בסופו של יום נוסף. תחושה זו הולכת ומתחזקת כאשר מדובר בנשים – בין העבודה לדאגה אינסופית למשפחה, נדמה שמרחב התמרון של נשים רבות הולך ומצטמצם. כתוצאה מכך, נשים רבות סוחבות אתן נטל רגשי הבא לידי ביטוי גם בגוף שלהן. השתתפות קבועה בשיעורי יוגה המותאמים לבעיות הייחודיות מהן סובלות נשים בהחלט יכולה להביא עמה בשורה. בבואכן לבחור קבוצת יוגה, חשוב להבין, ראשית, עבור מי מיועדת סדנאות יוגה אלו:

  • סיוע בחרדה – בין אם הן מדברות על כך בפומבי, או שמא הן נושאות זאת איתן בשקט, נשים רבות נאלצות להתמודד עם חרדות רבות ושונות. ומשום שמחשבותינו משפיעות באופן ישיר על סדר יומנו ועל האיכות שלו – חשוב להקפיד על אורח חיים בריא. לצד המודעות לרגשות שלנו, השתתפות קבוע בשיעורי יוגה תוכל לסייע לנשים רבות למצוא את האיזון הרגשי שלהן.
  • קושי בשינה – מחקרים רבים מצביעים על חשיבותה של השינה – ובשעות קבועות. עם זאת, נשים רבות סובלות מקשיים בהרדמות, או משינה לא רציפה. הסיבות לכך הן רבות, ומתייחסות לכלל תחומי החיים – הציבוריים והפרטיים. בהתאם לכך, תרגול יוגה מדי יום – גם אם מדובר בחצי שעה מדי ערב, לצד תרגול נשימה, ישפיע לטובה על איכות השינה שלכן.

 

למצוא את האיזון – עם סטודיו יוגה פראנה

המאה ה-21 מביאה עמה לחצים מסוגים שונים, לחצים המשפיעים על הגוף ועל הנפש של נשים רבות. תרגול יומיומי של יוגה בסטודיו יוגה פראנה יסייע לכל אחת ואחת מכן למצוא את האיזון הרצוי בין גוף לנפש.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני