יוגה בהריון רמת גן

תקופת ההיריון מביאה עימה שינויים רבים, העור זוהר יותר, השיער שופע, והאושר הפנימי בלתי ניתן לתיאור.

אך יחד עם זאת לא נוכל להתעלם מהתופעות הפחות נעימות- כמו הבחילות, העייפות, הצרבות. לעיתים ישנם גם כאבי גב. הרחם הגדל יוצר לחץ תוך בטני שמשפיע גם שיווי המשקל. תרגול היוגה מאפשר למצוא את האיזון בתוך סבך השינויים הללו, ומקנים תחושה של ביטחון. בתרגול יוצרים איזון וויסות של המערכות השונות כמו המערכת ההורמונלית, מערכת העצבים והדם ומערכת הנשימה.

התוצאה היא הקלה והטבה במיחושים השונים, תוך היכרות עם תרגילי נשימה, תנועה ודמיון מודרך. אלו משמשים כלי חשוב הן בתקופה של ההיריון והן לקראת התהליך של הלידה הצפויה.

למי מתאים תרגול יוגה בהריון רמת גן?

אין צורך בניסיון קודם בתרגול יוגה, ולכן הוא יכול להתאים לכל אישה. אין צורך בגמישות על מנת לתרגל ביוגה. להיפך, ההיריון עצמו יוצר גמישות הן גופנית והן מנטאלית, כך שזה מאפשר להכיל את השינויים העוצמתיים המתרחשים בגוף וגם בנפש לכל אורך התהליך.

בגוף ההריוני מופרש הורמון בשם רלאקסין. הורמון זה מגמיש את הגוף, ומתאפשרת גמישות פיזית גדולה יותר מאי פעם.

יוגה להריון זה לא יוגה רגילה מצונזרת, אלא מדובר ביצירה חדשה ושונה של יוגה המכינה את הגוף ללידה באמצעות כלים ייחודיים.

יוגה עד הלידה

תרגול היוגה לנשים בהריון מכין גם את הגוף וגם את הנפש לתהליך של הלידה ולאתגר שקיים בלידה פעילה. והכל מתוך מקום של שקט, נשימות וחיבור לעובר, תוך כדי תרגול דינאמי ומרווחים של נשימות ומנוחה, ממש כמו במהלך הצירים וההפוגות שביניהם. כך הוא מדמה בעצם את התהליך של הלידה.

יוגה בהריון רמת גן תוכלו למצוא בפראנה יוגה. תרגול שיוסיף הרבה קסם לתקופה המופלאה הזו!

יוגה לנשים בהריון רמת גן

נשים רבות המתאמנות באופן קבוע ביוגה שואלות, האם תוכלנה להמשיך באותו אימון גם במהלך ההיריון. חשוב שתדענה שישנם שיעורי יוגה מותאמים להיריון, לא מדובר ביוגה הרגילה שממנה צנזרנו את מה שלא מתאים למצב, מדובר בעולם חדש, עשיר, עמוק ומרתק בפני עצמו של הכנה ללידה הצפויה ושל הקלה על כל התהליך הן של ההיריון והן של הלידה.

יוגה לנשים בהריון רמת גן – למי זה מתאים?

החל מהשבוע ה-14 להיריון ועד הלידה ממש מתאים תרגול היוגה.

אין כלל צורך בניסיון קודם ואף לא נדרשת גמישות פיזית לשם כך. נשים רבות מופתעות מהגמישות שמתפתחת אצלן דווקא בתקופת ההיריון, וזאת הודות להורמון מרכך רקמות מיוחד שקרוי 'רלאקסין' שמופרש בזמן ההיריון והוא מגמיש את הגוף. לעיתים הגמישות מביאה אף לאי נוחות מסוימת ואז עולה הצורך להדגיש באימון את העבודה על פיתוח עמידות וכוח!

התועלת של יוגה לנשים בהריון רמת גן

תקופת ההיריון מאופיינת כתקופה שמביאה איתם שינויים רבים בגוף האישה. החל מהבחילות המטרידות וכלה בצרבות. כמובן שישנם גם השינויים המשמעותיים של הגוף בשל הרחם הגדל במשך כל התקופה של ההיריון, והוא זה שיוצר לחץ תוך בטני ואף כאבי גב שגורמים גם לשינויים בשווי המשקל. לכן מומלצת דווקא היוגה שנותנת מענה לכל הדברים הללו, ומדגישות את האושר והיופי שבתקופה מיוחדת זו של ההיריון. כי בסופו של דבר, האושר והקסם שבהיריון מנצחות את כל המכאובים והקשיים. ובעזרת היוגה זה נעשה ביתר קלות.

שיעורי יוגה לכל מצב ולכל גיל תוכלו למצוא אצלנו בפראנה יוגה. שיעורי יוגה מגוונים עם מיטב המורים שיתנו לכם את המיטב. אז מה אתם מהססים? צרו עמנו קשר עוד היום, והתחילו גם אתם להתאמן!


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני