יוגה גבעתיים: לבחור את הסטודיו המתאים

המאה ה-21 מביאה עמה רשימה ארוכה של משימות שעלינו לבצע: בין אם להגיע מדי יום לעבודה, או שמא צריך לאסוף את הילדים מהגן אחרי הצהריים – לעיתים קרובות אנו שמים את הצרכים הרגשיים והפיזיים שלנו בתחתית הרשימה. מחפשים אחר שיעורי יוגה גבעתיים? סדנאות אלו יסייעו לכם להתבונן כראוי בפנימיות שלכם, להרפות את השרירים – ולהשיב את האיזון חזרה למרכז.

 

בין אם מדובר בביצוע תרגילי נשימה או שמא תרגילי יוגה פיזיים – תרגול שלהם באופן קבוע תורם לאיכות החיים של כל אחד ואחת מאתנו. במילים אחרות, ובמידה וברצונכם לפתור את בעיות השינה, הפריון או כאבי הגב שלכם, עליכם לחפש אחר סטודיו ליוגה אשר יענה על הצרכים שלכם. בבואכם להתחיל בתהליך חיפוש זה, חשוב להבין מה הוא כולל:

  • המלצות – אחותך מבצע תרגילי יוגה כדי להקל על חודשי ההיריון? אמך מתרגלת יוגה באופן קבוע על מנת להקל על התסמינים של גיל המעבר? חוות דעת של בני משפחה, חברים קרובים או עמיתים לעבודה הם חשובים ביותר. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שהפרמטרים החשובים עבורם לאו דווקא יהיו חשובים עבורכם.
  • להתאים את השיעורים לצרכים האישיים שלכן – לצד ההמלצות על הסטודיו המתאים מהסביבה הקרובה שלכם, חשוב להבין איזה סוג יוגה יתאים עבורכם: בין אם מדובר בבעיות פיזיות או רגשיות, או שמא מדובר בבעיות בשינה – שיחה עם צוות הסטודיו יוכל לסייע לכם להבין איזו שיטת תרגול תתאים לכם.
  • שיעור ניסיון – במידה ומצאתם סטודיו אינטימי ומקצועי ששבה את ליבכם, כעת, מומלץ לפנות אליו ולקבוע שיעור ניסיון. מדוע חשוב להשתתף בשיעור ניסיון לפני שאתם מתחייבים לסטודיו? משום שרק כך תוכלו לדעת, בפועל, האם המדריכים אכן מעבירים את השיעור לטעמכם והאם האווירה הכללית היא נעימה וחיובית.

 

לתרגל איכות חיים

תרגול שיעורי יוגה באופן קבוע – בין אם מדובר בסדנאות לנשים בלבד, או שמא לתינוקות, יובילו לשיפור באיכות החיים. אם גם אתם מחפשים אחר מקום לתרגל בו יוגה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם סטודיו יוגה פראנה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני