יוגה במרכז תל אביב – כמו במזרח הרחוק

יוגה הינה סוג ספורט פופולרי ביותר כיום. אנשים רבים נהנים מהאפשרות להכיר תרבויות שונות מזוויות בלתי רגילות. כך, תורות רבות מהמזרח הרחוק הפכו למנת חלקם של הישראלים. אחד מהסוגים האהובים ביותר היא היוגה, בזכות היתרונות הרבים שהיא נותנת לא רק לגוף האדם, אלא בעיקר לנפשו. מדיטציות, תרגילי נשימה, שינוי הגישה לחיים, מציאת המרכז האנרגטי ופתיחה של הצ’אקרות – נושאים אלה הם חלק בלתי נפרד מתורת היוגה.

 

למה דווקא יוגה ולמה דווקא היום?

קשה שלא לתהות, מדוע היוגה מושכת כל כך הרבה אנשים בימינו. הסיבה לכך יכולה להיות חבויה בעובדה שהאנשים היום סובלים מהמון לחץ, אכזבות מציפיות שלא מומשו ואינספור אתגרים המוצבים להם מדי יום. כמו כן, האינטרנט מאפשר לצפות על חיים של מאוד ואלפי אנשים אחרים, וחיים אלה תמיד נראים טוב יותר משלנו. בתוך כל המרוץ הזה, יוגה במרכז תל אביב משמשת אתנחתא שכל אחד מאיתנו זקוק לה על מנת להרגיש שהוא אדם ולא אוגר שרץ בתוך גלגל בכלוב – ולא מגיע לשום מקום.

 

איפה אפשר לעשות יוגה במרכז תל אביב?

לכאורה, בתל אביב יש כל דבר. אך חשוב לשים לב, שיוגה הפכה לחלק מכל חדר כושר, ניתן למצוא חוגים כמעט בכל מקום בארץ. עם זאת, אנשים רבים מעוניינים למצוא הרבה ייותר מהאפשרות לעשות תרגול של התנוחות במשך שעה אחת. יוגה אמיתית כוללת המון פילוסופיה, גישה לחיים, התרגעות ושחרור של אנרגיות שליליות. לכן, רוב האנשים המחפשים כיום אימוני יוגה מתכוונים למעשה לכל המכלול הזה. בית הספר ליוגה "פראנה, מאפשר להכיר את כל ההיבטים האלה ולעשות יוגה בצורה הדומה מאוד למה שעושים במזרח הרחוק, בזכות העובדה שהמקום הוקם על ידי אדם שחי את אורח החיים הזה. לבית הספר שני סניפים – בתל אביב ובגבעתיים.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני