חשיבות שיעור יוגה עם מורה מנוסה

החיים מביאים אותנו למצבי לחץ בלתי נסבלים. אלו יכולים לבוא לידי ביטוי במתחים נפשיים ובעיות בריאותיות מכל הסוגים. שיעור יוגה יכול להיות הטעימה שלכם מעולם אשר מעניק לכם את הכוח על החיים שלכם בחזרה. אנשים רבים בחרו להתחיל לתרגל יוגה בכדי להתחיל ולהרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר. יוגה יכולה לדבר אל ליבו של כל אדם, זאת משום שקצת ההתקדמות בה הינו אישי. כל אחד מבצע את התרגילים ברמת הקושי איתה הוא יכול להתמודד, מבלי לנסות למתוח את עצמו לגבול היכולת שלו ולגרום לפציעות עקב מאמץ.

לא מעט אנשים מאמינים כי אין צורך להירשם אל שיעור יוגה בכדי להתחיל ולתרגל, אך האמת היא כי במיוחד בצעדים הראשונים שלכם בעולם היוגה ישנה חשיבות רבה להדרכתו הצמודה והאישית של מורה יוגה מקצועי. זאת משום שבמידה ואתם מתחילים ללמוד לבד, אתם עלולים לסגל לעצמכם תנועות שגויות שעלולות להכאיב לכם או לגרום לנזק לגוף במהלך התרגול.

מורה יוגה יוכל לכוון אתכם בכל התנועות הקטנות על מנת שתוכלו ללמוד את היציבה הנכונה בכל תנוחה. אחד הדברים החשובים שמורה יזכיר לכם הוא לנשום. פעמים רבות אנשים מעמידים את עצמם תחת מאמץ בעת תרגול יוגע עצמי, ועוצרים את נשימתם, דבר הפוגע בכל הטוב שהיוגה יכולה לעשות עבורכם. תמיד זכרו לנשום, בין התנועות, דרכן ולתוך כל הגוף. מורה מנוסה ישמח להסביר לכם איך לעזות זאת בצורה נכונה.

מגוון שיטות של יוגה

עולם היוגה הוא נרחב מאוד ומציע גישות ושיטות שונות בהן ניתן לתרגל יוגה. שהרי אם אנשים מגיעים בכל הצבעים צורות ואופי, הרי שגם היוגה צריכה להתאים את עצמה לכל אדם באשר הוא. כך נוכל לראות כי מפעם לפעם צצים זרמים חדשים בתחום אשר מציעים דברים חדשים ויכולים לפנות אל אוכלוסייה מגוונת יותר. פראנה יוגה הוא סטודיו אשר קיים משנת 2003 ובתוכו מתקיימים למעלה מ-100 שיעורים הפזורים לאורך כל השבוע, ברמות שונות ובסגנונות תרגול שונים. כך שכל אחד יכול למצוא את הפינה השקטה שלו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני