חשיבותה של יוגה בגבעתיים

יוגה בגבעתיים מהווה את מקום המפלט הרגוע מכל הבלגן של העיר הגדולה, כאן תוכלו למצוא את השלווה הפנימית שלכם. בעוד שהעולם שבחוץ יכול להיות פעמים רבות רווי לחצים ועומסים אשר משאירים אותות פיזיים בנו, הרי לפחות לשעה – שעה וחצי אתם יכולים למצוא פינה נינוחה ונעימה לשהות בה בסטודיו היוגה. יוגה הינה מסורת עתיקת יומין אשר התפתחה והבשילה בהודו. מאז ועד היום היא הובאה אל כל קצוות תבל. כיום אנשים רבים, גברים ונשים גם יחד, נהנים מנפלאות היוגה בכל רחבי העולם.

יוגה בגבעתיים דוגלת בהתייחסות מלאה לכל הרבדים גוף – נפש – תודעה – רוח, זאת על מנת להשפיע באופן הטוב והיעיל ביותר על השילוב שביניהם. אופי התרגול ודרגת הקושי שלו נקבע על פי ההתקדמות האינדיבידואלית של כל אגם. כך, שתוכלו להתקדם בקצב שלכם, בלי ההכרח לעמוד בהספק של שאר הקבוצה. זהו תרגול חסר אגו או הישגיות, שהרי עיקרה של היוגה הוא בהתבוננות הפנימית והפיתוח אישי ללא השוואה לאנשים אחרים והתקדמותם.

היוגה מאפשרת גם את החיזוק הפיזי של הגוף. חלק מהיתרונות של היוגה מבחינה גופנית כוללים גם:

  • שחרור מתחים סמויים בגוף.
  • חיזוק שרירים ושיפור גמישות.
  • שיפור יציבה.
  • שיפור בריאות הנפש.
  • עידוד הורדת משקל עודף.
  • שיפור יכולת ריכוז וחיזוק מודעות.

רק להתחיל לתרגל

בין אם אף פעם לא תרגלתם יוגה ואתם מאמינים כי אינכם גמישים מספיק, בין אם את אחרי לידה או אתה לא זזת מהמחשב כבר כמה שנים, הרי שאין זמן טוב יותר מאשר ההווה על מנת להתחיל ולתרגל. זכרו כי אתם הם אלו שמכתיבים את קצת ההתקדמות, וכי המורה ליוגה יוכל לכוון אתכם לתנוחות הנכונות ולהציע פתרונות במידה והן מכאיבות לכם.  פראנה יוגה הוא סטודיו אינטימי וביתי למתרגלי יוגה בתחילת דרכם, ובנוסף מעניק את האפשרות למתרגלים ותיקים להעמיק את יכולותיהם הגופניות ולהעשיר את עולמם בדרך היוגה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני