התרומה של תרגילי יוגה לאיכות החיים שלכם

אורח חיים בריא הפך לחלק מהסטנדרט של כולנו לחיים בריאים. באופן כללי, מדובר על מבחר רחב של פעילויות שניתן לעשות על מנת להשיג את המטרה האולטימטיבית – גוף בריא. אך דווקא תרגילי יוגה זכו לאחרונה לפופולריות רבה בקרב אנשים המעוניינים לשפר את החיים שלהם. הסיבה לכך פשוטה: מדובר בשילוב מנצח של עבודה על הגוף ועל הנפש. יוגה הפכה מתורה המשויכת למזרח הרחוק להוויה מקובלת בכל העולם. בזכות מורים מנוסים שלמדו את התורה מהמומחים הטובים ביותר – ניתן ליהנות מהאפשרויות הרבות שהיא נותנת בכל רגע נתון ובכל מקום.

 

אלו תרגילי יוגה יכול לעשות כל אדם?

אנשים רבים מרגישים שיוגה זהו תחום מורכב הדורש גמישות בלתי רגילה, או יכולות פיזיות מתקדמות. אך האמת הינה שיוגה היא קודם כל תורת נשימה. וכל התנוחות שעושים במסגרת תרגילי יוגה מתאפשרות קודם כל בגלל נשימה נכונה. וכל אדם שהתעמק לו במעט בתחום זה יודע – שהנשימות הן למעשה עיקר הדברים, והן הרבה יותר חשובות מהתנוחות והתנועות עצמן. לפיכך, כל אדם יכול לעשות תנוחות יוגה בסיסיות ולהתחיל להתקדם לאט לאט לאלה המורכבות יותר, תוך נשימה נכונה שתביא לשינויים משמעותיים בחיים, משום שנשימה מודעת מאפשרת להעשיר את הגוף בחמצן, מה שמצדו מביא לשיפור בתפקוד של מערכות רבות בגוף.

 

האם חייבים לנסוע להודו כדי ללמוד יוגה?

החל מאמצע המאה שעברה, גרסאות פופולריות של תחום היוגה החלו להתפשט בעולם המערבי, לאחר שמספר פעילים בתחום הפכו לפנים מוכרות בארה"ב ובאירופה. לכן כמעט בכל עיר ניתן למצוא בתי ספר מקצועיים ליוגה, שבהם יש מורים שלא רק עושים את התרגילים – אלא גם חיים את אורח החיים הזה. בית הספר יוגה פראנה הינו בית ספר מוביל ליוגה בישראל, בעל שני סניפים – בתל אביב ובגבעתיים. בזכות המורים המנוסים והאיכותיים במקום, ניתן להכיר את תורת היוגה לעומק ובקלות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני