האם פילאטיס מכשירים מחטב ?

ובכן, זוהי שאלה נפוצה, וזה ברור מדוע היא נשאלת. הרי פילאטיס במכשירים הוא אינו פעילות אירובית ששורפת קלוריות, כמעט ולא מזיעים בו והוא אינו מיועד להשיג ירידה קיצונית במשקל. אם קראתם עד כאן, יתכן ונדמה לכם כי התשובה לשאלה שבכותרת היא שלילית, אבל למעשה, אחד הדברים העיקריים שניתן להשיג בעזרת תרגול פילאטיס עם מכשירים הוא חיטוב! בסטודיו פראנה מתקיימות קבוצות תרגול פילאטיס מכשירים בגבעתיים ותל אביב, בהנחיית מורים מנוסים שיעניקו לכם יחס אישי וליווי צמוד, על מנת שתפיקו את המרב מן התרגול.

אז האם פילאטיס מכשירים מחטב את הגוף?

רבים שואלים את עצמם ואותנו האם פילאטיס מכשירים מחטב ועל מנת לענות על השאלה הזו, יש להבין מהם היתרונות של תרגול פילאטיס באופן כללי, ומכאן ניתן להבין כיצד פילאטיס מכשירים מחטב את הגוף הלכה למעשה:

  • פילאטיס מבצעים על גבי מכשיר מיוחד אשר מכיל קפיצים. הפעילות עצמה מצריכה ביצוע של תנועות מסוימות, ובעזרת התנגדותו של הקפיץ נבנה השריר וגם העצם. המכשיר המיוחד מאפשר לכל מתרגל לעבוד על פי היכולת האישית שלו באותה העת, כאשר ניתן להתאים את מידת ההתנגדות של הקפיץ אל היכולת האישית שלכם.
  • פילאטיס מכשירים מחטב את הגוף גם בזכות העובדה שהוא עובד על שכבת השרירים העמוקה ביותר, עד לשרירים אשר קרובים לעצם. כאשר מחזקים ומאריכים את השכבה העמוקה הזו, מתקבל גוף חטוב וחזק במיוחד, כמו שלא ניתן להשיג בדרך אחרת.
  • בנוסף, פילאטיס מסוג זה עובד על כל השרירים שבגוף, מכף רגל ועד ראש, דבר שקשה מאוד להשיג בכל אימון אחר. בכל פעם שמתרגלים פילאטיס בעזרת מכשירים, מפעילים את כל שרירי הגוף, תוך התחשבות באזורים חלשים. העובדה שאין עומס על המפרקים מקלה על התרגול ואינה פוגעת בהם.

 

שיטת פילאטיס הומצאה על ידי רופא בשם ג'וזף פילאטיס, והוא פיתח אותה על מנת לסייע לשקם ולחזק את גופם של החיילים הפצועים. הוא עשה זאת על גבי מיטת בית החולים, וכך נולדה שיטת פילאטיס מכשירים. שיטה זו אהודה ומוכרת בעולם כולו, והיא מקבלת את תשומת הלב הרבה בזכות מפורסמים כמו מדונה, אשר גם היא נהנית מן השיטה ומתוצאותיה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני