יוגה להריון

עור זוהר, שיער שופע ומבריק, אושר פנימי… את בהריון ? מזל טוב!

תקופת ההיריון אכן מביאה איתה שינויים מבורכים רבים, אבל יחד איתם גם שינויים קצת פחות נעימים: מי מאיתנו לא מכירה את כאבי הגב שמביא איתו ההיריון? הבחילות, הצרבות, העייפות…? זוהי תקופה רצופה שינויים. הרחם גדל, הלחץ התוך בטני עולה, שיווי המשקל משתנה ונדמה כי התודעה הופכת מפוזרת יותר.

תרגול היוגה בהריון מאפשר לאישה למצוא איזון בתוך כל השינויים הללו, ומקנה תחושת ביטחון ועוגן. בתרגול יש איזון וויסות של המערכות הפנימיות כמו המערכת ההורמונלית, מערכת הנשימה, מערכת העצבים ומערכת הדם.

באמצעות התרגול נוצרת מערכת יחסים בין האישה לגופה, כזו המאפשרת לה הבנה טובה יותר של המצב בו היא נמצאת. התוצאה היא הקלה סימפטומטית במיחושים השונים, בצד הכרות עם תנועה, תרגילי נשימה ודמיון מודרך המשמשים כלי חשוב הן בתקופת ההיריון, והן לקראת תהליך הלידה עצמו.

שיעורי יוגה ופילאטיס לנשים בהריון בסניף גבעתיים:

יוגה לנשים בהריון:

יום א' בשעה 10:15 עם ריטה בצלאל אשור

יום ה' בשעה 19:00 עם אמי צורף

יום ו' בשעה 10:20 עם ריטה בצלאל אשור

פילאטיס לנשים בהריון:

יום ג' בשעה 17:50 עם דנה לוי הראל

* השיעורים מתאימים לכל אישה בהריון ללא קשר לניסיון קודם בתרגול יוגה ופילאטיס.

יוגה לנשים בהריון – למי זה מתאים?

התרגול מתאים לנשים בהריון החל משבוע 14 ועד תחילת הצירים ממש!

מתרגלות שמגלות את עולם היוגה לראשונה בהריון שואלות ומתנצלות הרבה פעמים:

האם צריך שיהיה לי ניסיון קודם ביוגה כדי לתרגל יוגה להריון?

אני לא גמישה מספיק… האם אוכל לתרגל יוגה?

ומאידך, מתרגלות ותיקות שנכנסות להריון שואלות את עצמן פעמים רבות:

האם ומדוע עלי לתרגל יוגה להריון אם אני עדיין יכולה לתרגל בקבוצה רגילה?

ובכן,להיות בהריון הוא כל מה שנחוץ כדי להיכנס לעולם המופלא של היוגה!

ולגבי סוגיית הגמישות, ההריון כשלעצמו הוא תקופה של גמישות מנטאלית וגופנית אינסופית כדי שניתן יהיה להכיל את עוצמת וגודל השינויים המתרחשים בגוף ובנפש מיום ליום משעה לשעה…

הגוף ההריוני בנוסף, מפריש הורמון מרכך רקמות בשם רלאקסין שמגמיש (לפעמים אפילו עד אי נוחות מסוימת, ואז יש להדגיש יותר בעבודה את פיתוח הכוח והעמידות…) ומאפשר גמישות פיזית גדולה מאי פעם.

למתרגלות יוגה רגילה שאינן מעוניינות לוותר על התרגול הרגיל, שיעורי יוגה לנשים בהריון אינם רק תרגול בטוח שנגזרו ממנו תנוחות שאינן הולמות, אלא עולם תוכן עשיר ומרתק בפני עצמו של הכנה יעילה ללידה דרך המפגש עם הגוף בכלים הייחודיים של עולם היוגה.

 

תרגול בקבוצות לנשים בהריון

מתרגלות בקבוצות רגילות מגלות בהדרגה שעליהן להיפרד מתנוחה אהובה זו או אחרת לזמן מה, בעוד כשהן מתרגלות יוגה הן מגלות שהן מסוגלות לעשות יותר ויותר, להתוודע לתנוחות חדשות מאתגרות ומפנקות כאחד, ככל שההיריון מתקדם, ממש עד הצירים ועד חדר הלידה… חוויית ה"אני יכולה לעשות עוד ועוד ואיני מוגבלת" היא חוויה מחזקת ומעצימה מאין כמוה לקראת הלידה. אין סיבה לוותר על תרגול רגיל כל עוד הוא מתאים ותומך בך, אך מדוע לא ליהנות משני העולמות?

תרגול יוגה לנשים בהריון מכין את הגוף לעמוד באתגר של לידה פעילה ואת הנפש להכיל את המאמץ ממקום של שקט, נשימה חיבור לעובר. הוא זורם ונע באופן מדיטטיבי בין תרגול דינאמי לתוך מרווחים של נשימה ומנוחה חליפין בדיוק כמו מהלך הצירים והפוגות המנוחה שביניהם, וככזה הוא מדמה את מהלך תהליך הלידה.

יוגה לנשים בהריון בסניף גבעתיים של יוגה פראנה

תרגול וסגנונות לנשים בהריון

התרגול מיטיב עם הגוף ובהחלט יכול למנוע מחושי הריון אופייניים ולמתן עד להעלים כאלה שכבר מורגשים.

מחקרים מראים שכאשר נשים שוהות יחד ונהנות מהנוכחות של נשים אחרות כמוהן לצידן, הן מפרישות את הורמון האוקסיטוצין בשפע! האוקסיטוצין הידוע גם כהורמון האהבה, והוא האחראי בבוא הזמן לצירים היעילים בלידה! תרגול יוגה להריון בקבוצה מציע בין כל יתר התועלות, גם את והתמיכה, השיתוף, הרוך והעוצמה של מעגל נשים כזה.

השיטה היא אינטגרטיבית. מבוססת על הזרימה שבויניאסה, לצד הדיוק שבעבודה בתמיכת קרקעית האגן מתוך היוגה הנשית. כמו כן מגיעים יחד איתי לתרגול כלים מתוך ניסיוני כדולה ומדריכת הכנה ללידה.

מומלץ לתרגל לפחות פעמיים בשבוע.

 

כתבה: חווה שפירא, מורה ליוגה לנשים בהריון בגבעתיים

 

רשמים של מתרגלות משיעור יוגה לנשים בהריון – מטרת התרגילים היא ללמדך איך להרפות על מנת לצלוח בקלות את שינויי הגוף במהלך ההיריון ואת יום הלידה

 

תרגול יוגה לנשים בהריון יקל עלייך

אם מעולם לא תרגלת יוגה לנשים בהריון ואת רק יודעת מה זה מצפייה באחרים, נכונה לך חוויה נפלאה של תרגול יוגה דווקא בתקופה הכי יפה לאישה. תרגול יוגה בכל שיטה שנוחה לך בהריון היא הדרך הבטוחה והנעימה לתרגל פעילות גופנית שאינה מזיקה ואינה מקשה עלייך אלא להפך, מקלה עלייך בכל מובן שהוא. התועלת הרבה שאת מפיקה ממנה מגיעה גם לעובר ובעקיפין לכל הסובבים אותך, משום שאת הרבה יותר רגועה ובטוחה בעצמך. גם אם זהו ההיריון הראשון שלך, זכרי כי שאת יכולה לשפר את החוויה ולהפחית את הקשיים הגופניים שגופך מכיר לראשונה, ולהקל על תסמינים שונים שעשויים להופיע בעזרת היוגה.

 

יוגה לנשים בהריון – לפתוח את התודעה לכל מה שחדש

הריון הוא עידן חדש עבורך והוא מחייב אותך להסתגל לשינויים ולפתוח את התודעה לכל מה שעומד לקרות בקרוב, עם התרחבות המשפחה. הגמישות הפיזית שרוכשים במהלך התרגול אידיאלית והיא לא רק סמלית, משום שהגמישות המחשבתית והרגשית שלך מקבילה אליה במהלך ההיריון עצמו. לחשוב על עצמך כעל אמא, להתכונן לתינוק ולמציאות חדשה, לחזק את הגוף ככל האפשר להמשך ההיריון והלידה עצמה, וגם להגיע במצב מצוין לתקופה שלאחר הלידה, שתתאפיין במיעוט שינה ובטרחה רבה סביב התינוק. צריך הרבה סבלנות ואורך רוח, ואין ספק כי יוגה לנשים בהריון תוכלו להעניק לך את ארגז הכלים היעיל ביותר להמשך הדרך.

הגוף עובד יחד איתך

נשים בהריון מפרישים חומרים שעוזרים לגוף להתמודד עם השינוי, אז למה לא לעזור לגוף להתגמש ולהכיל את ההיריון היקר? את הרווח הגופני תוכלי להמשיך ולקחת אתך גם ללידה עצמה, שתהיה קלה יותר, וגם אחר כך, כשהגוף יחזור לעצמו בתהליך הטבעי שלו. התועלת הגדולה ביותר שתפיקי היא ההיכרות המחודשת עם הגוף שלך ועם היכולות שלו לגדול ולשאת הריון, כמו גם לנסות דברים חדשים רק משום שכעת מותר לך. ההשפעה המיטיבה על האנרגיות שלך ועל הזרימה יורגשו מהר מאוד וכל ההיריון יעבור הרבה יותר בנינוחות.

 

כיצד מתרגלים יוגה בהריון?

יוגה פראנה הנו סטודיו מקסים של לימודי יוגה באזור המרכז. הסטודיו מציע מגוון רחב של שיעורים, סדנאות, קורסים ופעילויות בתחום היוגה. תלמידים רבים מגיעים מדי יום או כמה פעמים בשבוע ליהנות משיעורי יוגה באווירה נינוחה וכל זה בתוך ערי המרכז הסואנות תל אביב וגבעתיים. לסטודיו יש שני סניפים כפי שהבנתם ובו תוכלו למצוא שיעורי יוגה מסוגים שונים, לכל הרמות, למתחילים, למתקדמים, לנשים ואפילו שיעורים מיוחדים לנשים בהריון.

כמובן שיש להיוועץ עם רופא בנושא, אולם שילוב של יוגה בהריון הוכחה כבר כמועילה, אם הכול מתבצע לפי התרגול הנלמד המיועד להריון ולא בשיעורים רגילים כמובן. במהלך חודשי ההיריון שלכן תוכלו להמשיך ליהנות משיעורי יוגה נפלאים ומועילים עם הצוות המקצועי שלנו באימונים מותאמים לתנוחות שאינן פוגעות בעובר או במצבכן הבריאותי, אלא רק מסייעות לכן להעביר את ההיריון יותר בקלות. התנועות עדינות יותר עם מורה סבלנית ועדינה, יסייעו לכן לשמור על איזון, נחת רוח ואושר צרוף בתרגול יוגה, גם במהלך חודשי ההיריון.

היתרונות של שילוב יוגה בהריון:

  • במהלך חודשי ההיריון נשים נוטות להשמנה עקב אכילה בשביל שניים. עם ההשמנה מגיע לעתים עצלנות יתר. ולכן בשלב הראשון, הגעה לשיעורים לפחות פעם-פעמיים בשבוע יכול לסייע לכן להניע מעט את הגוף, לתת לדם לזרום לאפשר לכן להתאוורר מעט.
  • חמצן רב יותר שיזרום בגוף ויגיע אל העובר שלכן רק יטיבו עמו.
  • הגמישות שלכן בלידה היא פרט חשוב והיא רק תשתפר עם התרגול וגם שרירים שלכן יתחזקו ויאפשרו לכן להחזיק את משקל העובר בצורה טובה ונעימה יותר.
  • כמובן שבמהלך חודשי ההיריון יש עומס כבד על האגן ועמוד השדרה ולכן תרגול מיוחד לנשים בהיריון יסייע לכן גם לחיזוק האזורים האלו.
  • לבסוף – עשיית יוגה משפרת את תפקוד המערכות הפנימיות מה שמזין את העובר טוב יותר ובצורה בריאה יותר.

שיעור יוגה הריון

יוגה הריון מרגיעה, מסוגלת לסייע בהקלה של תסמיני הריון מסוימים ואף תורמת למוכנות ללידה. מחקרים רבם הוכיחו זה מכבר כי השפעות היוגה במהלך תקופת ההיריון יכולות להפחית סיכונים במהלך ההיריון והלידה עצמה.

טיפים והמלצות לתרגול יוגה הריון

תקופת ההיריון היא תקופה מיוחדת מאוד בה הגוף שלכם עובר שינויים מהותיים הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. תקופה זו דורשת התייחסות מיוחדת והתאמות בשגרת החיים והאימונים. על כן נציג בפניכן מספר המלצות בנוגע לתרגול יוגה הריון.

  • תחילת הריון – תחילת ההיריון מתאפיינת בתסמינים פיזיולוגיים רבים, כשהבולט שבהם הוא העייפות, בחילות והקאות. תקופה זו הינה רגישה במיוחד, ובמידה ואתן נמצאות בהריון בסיכון או לא מרגישות כי אתם מסוגלות להתאמן מבחינה רפואית, עדיף להתחיל באימונים בשלב מאוחר יותר.
  • שעות האימון – ההמלצה היא כי אימון יוגה הריון תתרחש בשעות הבוקר, בזמן שאתן ערניות ורעננות יותר. אתן עלולות לשים לב כי בשעות היום המאוחרות יותר העייפות בשיאה, על כן שיעורי בוקר יכולים להיות עדיפים לכן.
  • תנועות מאומצות – חשוב לזכור כי אתן נושאות את ילדכן ברחם, על כן קיימות מספק תנועות אשר עדיף שלא לבצע, כיוון שהן עלולות להזיק לכן או לעובר.
  • אימון עם מורה – הנקודה החשובה ביותר שיש לשים לב אליה היא העובדה כי יהיה עליכן להתאמן עם מורה יוגה באופן צמוד. זאת משום שהוא יוכל לכוון אתכן לתנועות המותרות בהריון מבלי שהן יגרמו לנזק כלשהו. על כל תחושת אי נוחות יש להודיע למורה על מנת שלא תאמצו את הגוף עד לרמה של פציעה.

התייעצו עם רופא

כל פעילות גופנית במהלך ההיריון צריכה להתבצע לאחר התייעצות עם הרופא האישי שלכן, אשר מכיר את ההיסטוריה הרפואית שלכן ויכול לתת את ההמלצה הטובה ביותר. כך תוכלו לדעת האם מותר לכם לעסוק בפעילות גופנית מסוג זה. פראנה יוגה הינו סטודיו ותיק אשר יעמיד לרשותכן שיעורי יוגה להריון, מדיטציה, סדנאות העשרה ועוד. הריון הוא לא סיבה להפסיק להשקיע בעצמכן, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

 

יוגה בהריון עוזרת ללידה

דגשים חשובים לגבי יוגה בהריון

הריון זהו תהליך טבעי ובלתי נפרד מהחיים של כולנו. יחד עם זאת, כל אישה חווה אתה היריון בצורה סובייקטיבית ואינדיבידואלית לחלוטין. יוגה בהריון, אם כן, צריכה להתבצע בהתאמה מדויקת לשלב בהריון של האישה, ליכולות שלה, קצת ההתקדמות שלה והמצב הרפואי. דרך יוגה בהריון תוכלי לגלות את הכוח האדיר של גופן והיכולות הנפשיות העצומות אשר טמונות בך.

כבר בתחילת ההיריון בוודאי שמתן לב כי החיים שלכן מתחילים להשתנות. שינויים פנימיים וחיצוניים פוקדים אתכן ביום ובלילה. כך שעל מנת להחזיר מעט שפיות וסדר לחיים עצמן תוכלו לחזור אל היוגה, זו תספק לכם את המפלט מהשגרה העמוסה ותעניק לכן מעט שקט ושלווה. חשוב לזכור כי גם בתרגולים יהיה עליכן לבצע שינויים ולשים לב לדגשים הבאים:

  • תדירות התרגולים – גוף שאינו רגיל לאימונים תכופים עלול להגיב בצורה חריפה לתרגול פתאומי ותכוף. על כן, במיוחד בהריון, יהיה עליכן להיות קשובות לגוף שלכן, למגבלות שלו ולמקומות בהן הוא דורש מכן להאט את הקצב. זכרו כי זה אינו מרוץ והתרגול מתבצע בקצב האישי שלכן בלבד.
  • תנוחות מומלצות – תנוחות יוגה בהריון מתמקדות בפתיחה והקלה על האגן ועצמות החיק. חלק מהתנוחות הרגילות עוברות וריאציה על מנת שיתאימו גם לנשים בכל שלבי ההיריון.
  • מורה מנוסה – בעת ביצוע תנוחות יוגה שונות בהריון ישנה חשיבות רבה להדרכתו של מורה אשר יהיה מסוגל לתקן ולהנחות אותך במהלך התרגול. כך תלמדי לבצע את התנוחות אשר מתאימות למצבך ולהתקדמות שלך בהריון.
  • נשימה יוגית – נשימה נכונה בדרך זו מאפשרת אספקת חמצן גדולה יותר לאם ולעובר גם יחד. תוכלו לתרגל נשימה זו במהלך התרגולים וליישם אותה גם במהלך הלידה על מנת להקל על כאבי לידה ולחזק את השרירים הרוחביים של הבטן הנחוצים ללידה.

מתגברים על כאבים

הריונות רבים מתאפיינים בכאבי גב קשים. יוגה בהריון יכולה לסייע לכן לפתור את בעיה זו על ידי תנוחות מסוימות ותרגול של יציבה וישיבה נכונה. פראנה יוגה הינו סטודיו המהווה מקום חם, אינטימי וביתי למתרגלי היוגה המתחילים ומקום בו יוכלו מתרגלים ותיקים להעמיק את יכולותיהם הגופניות וכן את ידיעתם בדרך היוגה.

מתי אפשר להתחיל?

במהלך השבוע יש לפחות 2 שיעורים המתאימים לנשים בהיריון ותוכלו לבדוק את לוח הזמנים באתר שלנו או בטלפון עם הצוות המקסים של הסטודיו. נשמח לארח אתכן בכל עת, להכיר אתכן ולהתלוות אליכן למסע!

 

שיעורים בסניף גבעתיים מועברים ע"י ריטה בצלאל בימי ראשון בשעה 10:15

ובימי שישי עם חווה שפירא בשעה 10:30 .

 

לוח שעות

שיעורי יוגה לנשים בהריון בגבעתיים:

ימי ראשון 10:15-11:15

ימי שישי ב- 10:30-11:45

עוד על יוגה בהריון

רשמים של מתרגלות משיעור יוגה לנשים בהריון

מטרת התרגילים היא מצד אחד ללמדך איך להרפות על מנת לצלוח בקלות את שינויי הגוף במהלך ההיריון ואת יום הלידה


מה הקשר בין תרגול יוגה לבין פוריות?

חוה שפירא מסבירה על יוגה ככלי לשיפור הפוריות


פוסטר תנוחות לצירים וללידה

תנוחות לנשים בהיריון להכנה לקראת צירים ולידה


הריון באיורוודה

איך כדאי להתייחס להריון לפניו ובמהלכו לפי הרפואה ההודית – האיורוודה


היכרות עם מעגל הפריון הנשי

מציאות החיים של נשים משתנה במהירות. בימינו, להיות אישה זוהי חוויה מאתגרת ומבלבלת כאחד.

סדנאות יוגה בהריון בסטודיו פראנה יוגה

פראנה יוגה להריון

הריון, עם כל היתרונות וההתרגשות שהוא מביא איתו, כולל גם כמה תופעות לא נעימות ועל כך יכולה להעיד כל אישה שכבר עברה את החוויה הזאת. זו בדיוק הסיבה שבגללה יוגה להריון זה משהו שלא כדאי לוותר עליו ובהחלט כדאי גם לך לשקול זאת. אם עברת את שבוע 14 את מוזמנת להירשם לתרגול יוגה שם במהלך ההיריון ואת יכולה להיות בטוחה שאם תבחרי לעשות זאת במקום כמו סטודיו פראנה, תצאי מרוצה ביותר.

למה יוגה להריון הפך ללהיט גדול כל כך בשנים האחרונות?

עד לפני כמה שנים נהוג היה לחשוב שרצוי לנשים בהריון לזוז כמה שפחות, אך היום זה כבר ברור שהמצב שונה. יוגה להריון כולל מספר יתרונות בולטים שמהם תוכלי ליהנות גם את אם תנסי זאת, כמו לדוגמא:

  • כאבי הגב הרבה פחות מורגשים בעזרת תרגול יוגה
  • הלחץ הנפשי יורד והנשימה נעשית רגועה יותר
  • הגוף זז, מחדש את עצמו ויוצר תחושה כללית של חיוניות

אין ספק שבמהלך ההיריון את נדרשת לחשוב לא רק על עצמך, אלא גם על העובר, ולא אחת זה עלול להיות מבלבל. נשים רבות שוכחות את עצמן ומתייחסות רק לתהליך שבו הן נמצאות, ובפועל זו עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי לעשות יוגה בתקופת ההיריון. את עושה משהו לעצמך ומאפשרת לעצמך לנשום עמוק לפני שהעובר יהפוך לילד שיציף את חייך ברגשות, משימות וחוסר שינה. לכן את יכולה להיות בטוחה שאת לא רק עושה עם עצמך חסד, אלא גם תתגעגעי מאוד לרגעים הנינוחים האלה בעתיד.

החשיבות של תרגול יוגה ופילאטיס להריון במקום מקצועי

בין אם מדובר על יוגה שמיועד לנשים בהריון ובין אם מדובר על כל חוג יוגה אחר, יש משמעות לשאלה איפה עושים את זה. לכן יש טעם לבחור רק בסטודיו מקצועי, וותיק וכזה שיש לו מוניטין רציני בענף, כמו לדוגמא: סטודיו פראנה. כאן תוכלי להיות בטוחה שלא משנה מי יהיה המדריך שיעביר את שיעור היוגה שבו תיקחי חלק, כי בכל מקרה הוא ישים לב לכל תנועה שתעשי. כך הוא יעזור לך להגן על עצמך וללמוד כיצד לעשות תנועות שנכונות יותר לגוף שלך. הסטודיו לא במקרה הפך לשם-דבר בתחום היוגה באזור המרכז, אז למה שלא תצטרפי לחגיגה? התקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074 ובואי לעשות יוגה גם בהריון, כי זה יעשה לך רק טוב.

יוגה בהריון

לפני שנים נשים בהיריון נהגו לא לזוז יותר מידי שכן האמונה הכלכלית והרווחת הייתה שאישה בהיריון "צריכה לשמור על עצמה" ולא להתאמץ יותר מידי. עם זאת, היום זה כבר ברור שגם במהלך ההיריון תנועה עושה טובה לאם ולעובר, ולכן, אם את בהיריון בימים אלו, כדאי שתחשבי על יוגה בהריון. מדובר על חוויה נעימה במיוחד שתעזור לך לא רק להרגיש יותר טוב מבחינה פיזית גם בשלבים מאתגרים במהלך ההיריון, אלא גם מבחינה רגשית. סטודיו פראנה מזמין אותך לשיעורי יוגה מיוחדים שמיועדים לנשים הרות, אז למה שלא תנסי זאת עוד היום?

למה לא כדאי לוותר על יוגה בהריון?

זה לא משנה אם את עוסקת בעוד פעילויות פיזיות שונות, כי מה שבטוח זה שלעשות יוגה בהריון זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם. יש לכך יתרונות ברורים, כמו למשל:

  • היוגה מסייעת, במהלך ההיריון, להתמודד טוב ובקלות רבה יותר עם כאבי הגב הנפוצים.
  • היוגה מסייעת לשמור על רוגע נפשי במהלך התקופה העמוסה והמלחיצה הזאת.
  • היוגה מאפשרת להכיר נשים נוספות שנמצאות גם הן בדיוק באותו תהליך ולחלוק איתן את החוויה.

בין אם כבר יצא לך לעשות יוגה בעבר ובין אם לא, כדאי שתדעי שההיריון הוא זמן נהדר שבו כדאי לעשות בפעילות הספורטיבית הזאת. מדובר על פעילות עדינה שמסייעת, בין היתר, לנשום נכון יותר וכל אלה באים לידי ביטוי גם בהתפתחותו של העובר.

 

איפה כדאי לעשות יוגה במהלך תקופת ההיריון?

האמת היא שיש היום לא מעט מקומות שבהם תוכלי לעשות יוגה גם בתקופת ההיריון, אך לא בכל מקום תפגשי מדריכים מקצועיים. כמו כן, לא בכל סטודיו ליוגה יש מספיק שיעורים במהלך השבוע כך שיהיה לך מספיק נוח לבחור את השיעור המושלם עבורך. זו הסיבה שבגללה, כשאת חושבת על שיעורי יוגה בכל שלב בחייך, כדאי שתכירי את סטודיו פראנה. כאן מתקיימים לא פחות מ 200 שיעורי יוגה שונים בשבוע, המדריכים מאוד מנוסים והאווירה נפלאה. הסטודיו קיים כבר משנת 2003 כך שאת יכולה להיות בטוחה שכאן את, והעובר שלך, בידיים טובות.  לפרטים נוספים התקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074 ותראי שלא תצטערי על כך.

שיעורי יוגה לנשים בהריון

אין הרבה תקופות מרגשות כמו תקופת ההיריון, אך יחד עם זאת, התקופה הזאת מלווה גם בלחצים ולעיתים גם בכאבי גב ושרירים. לכן יוגה לנשים בהריון זו אופציה שכדאי גם לך לחשוב עליה ברצינות, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה חוגים כאלה מתקיימים בכל רחבי הארץ. סטודיו פראנה הינו סטודיו וותיק ומנוסה המנהל שני סניפים: אחד בתל אביב ואחד בגבעתיים, אז למה שלא תצטרפי גם את לכל הנשים שכבר עושות כאן יוגה בהריון?

יוגה ופילאטיס לנשים בהריון מתרגלים בסטודיו פראנה יוגה

מהם היתרונות של יוגה לנשים בהריון?

עד לא מזמן היית בטוחה שלזוז בהריון זה לא משהו שמומלץ? זה ההיריון הראשון שלך ואת חוששת? אם כך, כדאי שתדעי שמחקרים רבים מראים שתנועה בהיריון טובה לאם ולעובר. יוגה לנשים בהריון הינו חוג שמומלץ לכל מי שכבר עברה את שבוע 14 ועד הרגע שבו מתחילים הצירים! היתרונות של יוגה בתקופת ההיריון רבים:

  • היוגה מסייעת להתמודד עם כאבי גב במהלך תקופת ההיריון
  • היוגה מרגיעה
  • היוגה מלמדת נשימה נכונה יותר

ובנוסף, במהלך שיעורי היוגה תוכלי להתחבר לעצמך יותר, להקשיב ולהרגיש איך הקשר לעובר שלך מתהדק עוד ועוד. השילוב שבין יוגה, תרגול, מדריכים מקצועיים ונשימה נכונה זה מה שהופך את החוויה הזאת למשהו שאח"כ כל הנשים נהנות להיזכר בו, אז למה לדחות את ההרשמה לחוג כזה?

 

יוגה לנשות הרות כדאי לעשות רק במקום מקצועי

אין ספק שכאשר מדברים על יוגה שמיועדת לנשים בהיריון מדברים על חוג שהמקצועיות הדרושה בו רבה. זו עוד סיבה שבגללה סטודיו פראנה זו הבחירה הנכונה עבורך, כי כאן תפגשי מדריכים מנוסים מאוד שעולם היוגה לא זר להם. זה אומר שתוכלי להיות רגועה ולדעת שאין סיכוי שתפגעי בעצמך בגלל מאמץ יתר או בגלל תנועות לא נכונות שאת עלולה לעשות, אז למה שלא תתקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074? התקשרי והירשמי כבר עכשיו לחוויה הנהדרת הזאת, כי יוגה, ובמיוחד בתקופת ההיריון, זו בחירה נפלאה. בסטודיו תמיד יחכו לך מדריכים מנוסים ואדיבים והאווירה עצמה מרגיעה ונעימה, כך שמכל הבחינות זו הולכת להיות חוויה מיוחדת במינה.

 

יוגה הריון

בשנים האחרונות זה כבר ברור שאחד מהדברים הטובים ביותר שנשים בהריון יכולות לעשות לעצמן ולעובר, זה לזוז. לכן, אם גם את בהריון בימים אלו, כדאי שתדעי: יוגה הריון זה משהו שלא כדאי לך לוותר עליו. זה לא משנה אם את בוחרת חמישי או שישי, כי בכל מקרה את יכולה להיות בטוחה שאחרי כל שיעור יוגה שמיועד לנשים בהריון תרגישי הרבה יותר טוב, אז למה את מחכה? בסטודיו פראנה מחכים לך מדריכים מקצועיים שיעבירו כל שיעור באווירה נעימה ובמקצועיות רבה, כך שאין ספק שכדאי לך לנסות זאת כבר עכשיו.

היתרונות הרבים של יוגה הריון

את מתלבטת? מעולם לא עשית יוגה ואת לא לגמרי בטוחה שדווקא תקופת ההיריון היא הזמן הנכון לנסות זאת? אם כך, כדאי שתדעי: יוגה הריון זה משהו שיעשה לך טוב בכמה רמות שונות:

  • מבחינה פיזית היוגה תגרום לך להרגיש קלילה יותר
  • לא אחת נשים בהריון סובלות מכאבי גב והיוגה עוזרת גם בכך
  • היוגה מרגיעה ומאפשרת לעבור בקלות רבה יותר את תקופת ההיריון המאתגרת

לכן זה לא במקרה שבכל כך הרבה מקומות שבהם מתקיימים חוגי יוגה אנחנו רואים שיש גם שיעורי יוגה שמיועדים ספציפית לנשים בהריון, אז למה שלא תנסי זאת? בנוסף לכל היתרונות שכבר ציינו, זו גם מסגרת נפלאה לפגוש נשים שנמצאות בדיוק באותה סיטואציה כמו שלך כך שגם במובן הזה מדובר על בחירה נכונה.

מקום מוביל לשיעור יוגה הריון

זה לא משנה אם את מתעניינים היום בחוג יוגה שמיועד לנשים בהריון או בכל חוג יוגה אחר. מה שבטוח זה שעכשיו זה הזמן הנכון להכיר את סטודיו פראנה שקיים כבר משנת 2003. כאן תוכלי למצוא: שלושים שיעורי יוגה ברמות שונות שמתקיימים במהלך השבוע, מדריכים מאוד מקצועיים ואווירה נהדרת לתרגול יוגה בכל עת. בנוסף, הסטודיו מנהל שני סניפים שונים: בתל אביב ובגבעתיים כך שתוכלי לבחור לאיפה את נרשמת ואיפה את מתחילה לתרגל יוגה בהנאה. יש לך שאלות? רוצה לקבל אינפורמציה נוספת? התקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074 ותראי שלא תצטערי.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני