ייחודיות שיטת איינגר יוגה גבעתיים

איינגר יוגה גבעתיים הינה טכניקת יוגה ייחודית אשר פותחה על ידי ב.ק.ס. איינגאר ונקראת על שמו. שיטה זו רואה בדרך היוגה את הפילוסופיה, המדע, האומנות והתרפיה לה כל אחד זקוק בחיים. זהו למעשה אימון סטטי אשר מתמקד בביצוע התנועות בצורה המדויקת ביותר ושהייה ארוכה בתנוחות. זו בתורה מאפשרת למתאמן לשים לב למיקום של כל איבר ואיבר בגופו, כך למעשה מפתחת את מודעות הגוף והנפש גם יחד.

ייחודיות השיטה של איינגר יוגה גבעתיים מתבטא בשלושה אלמנטים אשר מאפיינים את הטכניקה הזו ומבדילים אותה מאחרות.

  • דיוק – ישנה חשיבות רבה לדיוק בכל תנועה ותנוחה בה אנו נמצאים. שמירה על גוף ישר, כשכל האיברים נמצאים במקומם ומתפקדים בצורה נכונה מאפשר לגוף את המקום להבריא ולהתחזק. הנחיות מדויקות אשר מתקבלות על ידי המדריך מעניקות לנו גישה פנימית לגוף ואל התודעה הפנימית שלנו.
  • רצף – קיימים רצפי תרגילים שונים, כאשר כל אחד מהם נועד לשים את הדגש על טיפול וחיזוק תחומים שונים בגוף ובנפש. שמירה על דיוק של כל תנוחה ועל הרצף ביניהן הינה חשובה מאוד ומאפשרת את יצירת האפקט המיטבי על הגוף והנפש.
  • תזמון – במסגרת שיטת איינגר יוגה גבעתיים משך הזמן בו מבוצעת כל תנוחה הוא ארוך יותר לעומת טכניקות יוגה אחרות. תזמון ארוך יותר של כל תנועה ותנוחה עוזר לאפקט שהיא יוצרת להיות משמעותית יותר וליצור סירקולציה ייחודית בגוף.

השיטה שמתאימה לכולם

אחד הדברים המיוחדים ביותר בשיטת יוגה זו היא העובדה כי היא יכולה להתאים לכולם. גם אם אתם סובלים מבעיה בריאותית כלשהי, תוכלו לשים לב במהלך התרגולים כי אתם חווים שיפור במצב. במידה ואתם מתקשים בביצוע חלק מהתנועות בוודאי תשמחו לגלות כי ניתן להשתמש באביזרים שונים בתור "גלגלי עזר", כמו כריות, רצועות ובלוקים מעץ. פראנה יוגה הינו סטודיו המהווה מקום חם, אינטימי וביתי למתרגלי היוגה המתחילים ומקום בו יוכלו מתרגלים ותיקים להעמיק את יכולותיהם הגופניות וכן את ידיעתם בדרך היוגה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני