אז למה בעצם על הבוקר? / אוריתה

 

כל שעה היא שעה טובה לתרגול יוגה, אך לתרגול בוקר יש קסם וערך מיוחד…

אז למה בעצם על הבוקר?

  1. סיבה ממש טובה בשביל לקום בבוקר 🙂
  2. יוגה משפרת מצב רוח- פעילות גופנית ידועה כמעלה אדרנלין ואנדורפינים למיניהם… בוקר שמתחיל בחיוך, משפיע לנו על כל המשך היום וההתנהלות שלנו מלווה באנרגיות טובות.
  3. התרגול הוא אנרג׳ייזר מעולה- מתחילים את היום אחרי שטענו את גופנו, נפשנו ורוחנו בהרבה מאוד פראנה (אנרגיית חיים). התעוררות והתאוררות.
  4. מהי יוגה? יוגה היא השקטת תנודות התודעה… אין כמו להתחיל את היום מתוך השקט פנימה… להתחבר אל הכאן והעכשיו, המקום היחידי בו החיים קורים.
  5. האסאנות – חלקן מרגיעות, חלקן מעוררות. תרגול מאוזן יאפשר לנו לצאת אל היום מאוזנים; רגועים ואנרגטיים בו בזמן.
  6. יוגה היא תרגול של מדיטציה בתנועה- תרגול מדיטטיבי משפר את הריכוז, מעלה  יכולת הקשבה ושימת הלב. זה יכול לתמוך בכל פעילות אחרת שלנו במשך היום ולשפר את ביצוענו בעבודה ובכלל.
  7. יוגה היא פילוסופיית חיים שלמה- דרך חיים ועבודה רוחנית. אנו יוצאים מתרגול עם תובנות והבנות. מעבירים את היוגה מהמזרון לחיים. אין כמו להתחיל יום בשביעות רצון בהוקרת תודה, בחיבור לעצמנו ולעולם. לראות את המציאות בשלם ולא בחסר ועוד ועוד…
  8. תפקוד המערכת החיסונית משתפר כתוצאה מהתרגול. מפתחים חוסן פיזי ומנטלי שמלווה אותנו לאורך כל היום. לזה השפעה מצטברת…יוגה היא רפואה מונעת ומתחזקת.
  9. התרגול בין השאר הוא נגישות למרכזים האנרגטיים בגוף, אל הצ׳אקרות. כאשר הצ׳אקרות מאוזנות החיים הופכים גם הם לכאלה. יש לנו השפעה ישירה על יצירת המציאות שלנו. אנחנו יוצרים אותה במחשבה בדיבור ובמעשה. בהתנהלות היומיומית שלנו. איזון אנרגטי יאפשר איזון בתוך החיים.
  10. יוגה היא מסורת של אהבה; יוצאים מהתרגול אל היום עם הלב פתוח. החיבור נעשה יותר נוח… מרגישים אחד עם הכל. נתינה וקבלה. זהו תרגול בשחרור מההפרעה שנקראת אגו. מיומנות חברתית ותקשורת מתאפשרות ביתר קלות.

אלו עשר הנקודות שעלו לי ואסתפק בזה. היריעה ניתנת עוד ועוד להרחבה…

אשמח לתגובות, חוויות אישיות ורעיונות נוספים למדוע לתרגל יוגה על הבוקר…

מוזמנים באהבה להגיב וכמובן להגיע לתרגול בוקר…

ॐאוריתהॐ

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני