אז למה אנחנו לא מצליחים לתרגל לבד?

יש היום כל כך הרבה סדנאות לתרגול אישי, המלמדות איך לתרגל, נותנות "סדר" לתנוחות, מאפשרות לכם תרגול של שעה וחצי, אבל מי שהגיע למקום שהוא מעוניין לפרוש את המזרון בבית, ממש לא זקוק לסדר בתנוחות הוא זקוק יותר לסדר בראש.

כי לפרוס את המזרון, להתעלם מ"הרעשים" שיש לנו בראש, בחוץ, בסביבה זה מה שמקשה באמת. יש כל כך הרבה אנשים שמתרגלים שנים, אבל אינם מצליחים לעשות זאת לבד, למה?!

לתרגל לבד דורש מאיתנו רגע של שקט, רגע שהוא רק שלנו, ואין על התרגול הזה. אלו הם התרגולים שמלמדים אותנו הכי הרבה על עצמנו, על תרגול היוגה שלנו ואז התרגולים בסטודיו הופכים למעמיקים יותר.

אין ספק שזה לא תחליף לתרגול בקבוצה, זה בונוס אדיר וגדול להיות עם היכולת להיות עם עצמך לבד, בלי חוקים, בלי הכוונות, פשוט לתרגל. אצלי זה הגיע אחרי שנים של תרגול עם אנשים אחרים, בסטודיו, בקבצועות קטנות, אבל כשזה הגיע, זה מתוק, זה קשה, זה משתנה, כל פעם התרגול אחר, כל פעם אני מתחילה אותו אחרת, מגיעה למזרון בכל פעם קצת שונה,

זה כל כך חזק, משמעותי, מרגיע, מסעיר וכייף שאני מאחלת לכל אחד מכם לנסות. בהתחלה 10 דקות וכל פעם לעלות בקצת, לפי ההרגשה, לא לפי השעון.

תסדרו את החדר…תפנו את הרעשים ופשוט תתחילו
שיהיה המשך חודש מדהים
דנה, לירון, רינת, רותם, עודד, גילי ומורן.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני