רשמים של מתרגלות משיעור יוגה לנשים בהריון

בזמן הריון יש משהו מאוד פגיע, מאוד חשוף, מאוד רגיש . אולי בגלל זה אני מרגישה שעדינות ורוך זה הדבר שאני זקוקה לו יותר מכל ולחווה- המורה ליוגה להריון- יש את זה בטונות. כמו בכל שבוע אני מרגישה כמה אני חבה לה את תודתי.

איזה כיף זה לפתוח את הבוקר עם קרן אור מלטפת שכזאת! העובדה שחווה מגיעה דווקא מעולמה של הדולה אפילו לפני שהיא מגיעה מעולם היוגה מוסיפה נופך אחר ושונה לתרגול. עם הרבה הקשבה פנימית , קשר לעובר ולהתרחשויות בגוף ההריוני ודימויים ומטאפורות מעולם זה, היא מצליחה להעביר שיעור שכולו חגיגה הרמונית של חיבור- לעצמך ולהריון שלך, לקטן שבבטן, לגוף המשתנה וליום הלידה.

מטרת התרגילים היא מצד אחד ללמדך איך להרפות על מנת לצלוח בקלות את שינויי הגוף במהלך ההיריון ואת יום הלידה ומצד שני לחזק אותך פיזית ונפשית לקראת היום המרגש ,הקשה, המסעיר ובעיקר הלא נודע שמצפה לך. בכל שיעור חווה מביאה איזה תובנה חדשה מהלידה האחרונה שהיא ליוותה או ממחקר מרתק לגבי עוברים או הריון ומשלבת אותם בתרגול.

השילוב הזה הוא ייחודי לחווה ויחד עם האישיות הקורנת והמרגיעה החוויה היא כפולה- אני גם נותנת מתנה מהנה לעצמי אבל גם מקבלת שיעור מאוד חשוב שיעזור לי יותר מכל ביום הלידה, על אחת כמה וכמה למישהי כמוני ששוקלת לידה פעילה.

אז…תודה רבה לחווה המקסימה על הכל, яндекс

עם הרבה אהבה ,

דפי

[ למידע נוסף על  יוגה לנשים והריון ]


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני