8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים היא שיטה המבוססת על אימון הדרגתי המסייע לבסס יציבה נכונה, לחטב את הגוף, לחזק את השריר ולהאריך אותו. 
עובדה זו הפכה את פילאטיס מכשירים לשיטת אימון פופולרית גם בעבור מי שלא עוסק בספורט באופן יומיומי.

 

יתרונותיו של פילאטיס מכשירים

את שיטת התרגול המציא בשנות ה-20 של המאה הקודמת אדם בשם ג’וזף פילאטיס.
לצד הסקרנות שגילה כלפי החיבור בין הגוף והנפש, הוא גם היה ממציא.
כך התפתחו 2 סוגי אימונים – פילאטיס מכשירים ופילאטיס מזרן.
שתי השיטות נועדו לשרת את אותה המטרה – עיצוב גוף גמיש, חזק ומאוזן – ובכל זאת יש מספר הבדלים:

 

  • מימד התנגדות – בעוד שבשיעורי פילאטיס מזרן משקל הגוף עצמו הוא זה שיוצר את עבודת ההתנגדות, בפילאטיס מכשירים, מיטת הקפיצים עושה זאת בשבילנו, מה שמסייע למתרגל לקבל את התמיכה שהוא זקוק לה בחלקים מסוימים של התרגול ובאיזורים מסוימים של הגוף.

 

  • קבוצות קטנות – בשונה משיעורי פילאטיס מזרן המתקיימים על פי רוב בקבוצות גדולות, התרגול של פילאטיס מכשירים מתקיים בחדר שבו מספר המכשירים מוגבל, מה שמאפשר למורה להעניק למתרגלים יחס אישי והדרכה מותאמת.

 

  • התאמה אישית – פילאטיס מכשירים מתאים לכל שכבות הגיל, כולל אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים כגון נכי צה”ל, העוברים פיזיותרפיה בעזרת פילאטיס מכשירים.

 

פילאטיס מכשירים בסטודיו פראנה גבעתיים

אימון ספורטיבי לא חייב להיות אינטנסיבי ומלא בהתרוצצויות בלתי פוסקות.
סטודיו יוגה פראנה מזמין אתכם להיחשף לחוויה חדשה של אימונים המשלבים כוח ומאמץ, באווירה רגועה ונעימה. 

 

 

פילאטיס מכשירים

סטודיו יוגה פראנה הנו מקום קסום ומיוחד שבו ניתן ליהנות מעשרות שיעורים בשבוע של יוגה, פילאטיס ושיעורים נוספים המסייעים בהעצמת הגוף והנפש. הסטודיו המיוחד נפתח לפני למעלה מעשור וכיום מונה 2 סניפים: אחד בתל אביב ואחד בגבעתיים. צוות הסטודיו מקסים וישמח לקבל אתכם בזרועות פתוחות, באהבה ובנחת אל המשפחה ויעזור לכם להסתגל בקצב שלכם.

 

מה ההבדל בין פילאטיס רגיל לפילאטיס מכשירים?

בסטודיו יוגה פראנה תוכלו ליהנות משיעורי פילאטיס ברמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית וכעת תוכלו לבחור מבין שיעור פליאטיס רגיל על מזרן לבין פילאטיס מכשירים. בעוד שיעורי הפילאטיס הרגילים שמים דגש על היציבה וחיזוק השרירים המייצבים הרי שפילאטיס מכשירים מחלק את המיקוד שלו בכמה אזורים חשובים: החל מנשימה, דרך שליטה בשרירים, דיוק כמובן כמו בכל אימון אחר החיוני מאוד לניצול אפקטיבי של האימון, גמישות וכמובן ריכוז. כדאי לקחת חלק בשני סוגי השיעורים אם לא כדי לשלב אותם במקביל אז לפחות כדי לבחור מה מהם המתאים ביותר עבורכם.

 

האם כדאי לעשות פילאטיס או יוגה?

רבים מתלבטים אם לעשות פילאטיס או יוגה. הפילאטיס עוזרים לחיזוק השרירים המייצבים שלנו ובכך מסייעים לפעולות היומיומיות שלנו ומפחיתים לחץ מהגוף גם בפעולות יומיומיות, בעוד היוגה יכולה גם לחזק שרירים מסוימים, גם לשחרר שרירים תפוסים וגם לשחרר מתחים ועומסים מהגוף. על כן אנו ממליצים על שניהם באותה מידה כי מי אמר שחייבים להתאמן רק בפילאטיס או רק ביוגה? אם אתם לא מצליחים לפנות לעצמכם זמן גם לאימון יוגה אז נסו פילאטיס מכשירים.

 

טיפים לפילאטיסטים מתחילים

כמו בכל אימון ספורטיבי כזה או אחר – שמעו לגוף שלכם. אם אתם מרגישים שהוא מאותת לכם על עומסים אז הפחיתו ממנו עומסים. היכנסו בהדרגה לכל אימון, עשו חימום ומתיחות, ובצעו את התרגילים בהתאם ליכולות הפיזיות שלכם, כאשר אתם מנסים לדחוף את עצמכם קדימה עוד קצת בכל פעם אבל לא להגזים. היצמדו למדריך שאתם אוהבים ויהיה לכם נוח לעבוד אתו. לבסוף – זכרו ליהנות מהדרך ולנסות להתנתק מהכול במהלך התרגול.

 

פילאטיס מכשירים גבעתיים

 

פילאטיס מכשירים גבעתיים

אם היינו אומרים לכם שיש מקום שיכול לחבר אתכם בין גוף ונפש, בלי לימודים רוחניים על אמונות דתיות כאלה ואחרות, ועם אנשים רבים אחרים שמחפשים את השקט הזה לעצמכם – האם הייתם באים? ובכן סטודיו פראנה יוגה בגבעתיים הוא ה-מקום לאימונים של גוף ונפש ומשמש כמרכז ספורטיבי ותרבותי מוביל לאימוני יוגה, פילאטיס מכשירים גבעתיים ועוד.

מהו פילאטיס מכשירים גבעתיים?

אחת מטכניקות האימון המובילות כיום היא פילאטיס. על ידי אימון פילאטיס מכשירים ניתן להעצים את האימונים ולאפשר להם לייעל בצורה אופטימלית את האפקטיביות שלנו מכל אימון? ניתן ליהנות מאימון מותאם באופן אישי ולכוון את העבודה על המתקן בהתאם ליכולות של המתאמן. ישנו מגוון גדול של תרגילים שניתן לבצע באמצעות מכשירי פילאטיס ואצלנו בסטודיו ניתן ליהנות משיעורים בקבוצות קטנות של עד 7 אנשים כדי לקבל יותר תשומת לב וליהנות מאימון אפקטיבי יותר.

 

על מה עובדים בפילאטיס?

הפילאטיס יכול לסייע לנו בחיזוק השרירים, שיפור הגמישות וכן בסיטואציות שונות ומצבים שונים. במהלך אימון פילאטיס מכשירים גבעתיים עובדים לפי מספר עקרונות מנחים:

  • דיוק – הדיוק חשוב בכל אימון ותרגול של יוגה או אימון אחר בסטודיו. תנועה לא מדויקת עשויה לגרום לפציעה או במקרה הטוב רק לפגום באיכות התרגיל.
  • שליטה – למדו כיצד לשלוט בגוף ובנפש שלכם וכיצד לשלוט בכל שריר בגוף שלכם.
  • גמישות – אם אתם זקוקים לשיפור הגמישות כחלק מתחום ספורטיבי שאתם לוקחים בו חלק, או סתם רוצים לשפר את הגמישות שלכם – פילאטיס מכשירים הוא ה-אימון עבורכם.
  • נשימות – נשימה נכונה מסייעת לנו בזרימה טובה יותר של חמצן בגוף ובכך דואגת להזרמת דם טובה יותר ובכך לשפר את הבריאות שלנו ותפקוד הגוף.
  • ריכוז – מרכז הגוף הוא החלק הכי חשוב שלנו ככל הנראה שכן באמצעות השרירים של מרכז הגוף אנו יכולים לעמוד זקוף, לתפקד כראוי ודברים רבים אחרים. על כן ישנה חשיבות מכרעת לתרגול וטיפול בשרירים אלה.

כמה פעמים בשבוע יש פילאטיס מכשירים בגבעתיים ?

שיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים מתקיימים כמעט בכל יום בסטודיו שלנו בגבעתיים ואנו נשמח להזמין אתכם להצטרף לשיעור מאתגר, מהנה ומועיל לכל הגילאים.

 

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני