8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

יוגה בהריון בתל אביב

החל מה-12/08 יוגה לנשים בהריון בהנחיית עדי רזאל!!

ימי רביעי 10:10-11:20

מוזמנות באהבה!!

עוד על יוגה לנשים בהריון

עוד על עדי רזאל

 


בין הבניינים השונים, הרחובות הסואנים והחיים שלא עוצרים לרגע ניתן למצוא את סטודיו יוגה פראנה. מקום מקסים, נינוח ושליו אליו מגיעים אנשים המעוניינים לתפוס קצת שלווה בחייהם, לעצור לרגע את המציאות הקדחתנית וליהנות קצת זמן לעצמנו. במקום תוכלו ליהנות מאינספור שיעורי יוגה, סדנאות והרצאות התורמים לגוף ולנפש. חלק מהשיעורים במקום הם גם שיעורי יוגה בהריון בתל אביב. אלה המודאגות שהן לא יוכלו ליהנות מיוגה במהלך תקופת ההיריון אתן יכולות להיות רגועות – אימוני היוגה שלכן רק מתחילים.

 

יוגה בהריון בתל אביב – ממשיכים להתאמן ולשמור על הבריאות

אנו אומרים את זה בכל מקום אפשרי – היוגה היא דרך חיים או תהליך אם תרצו. אין גבול לתרגול שאפשר לעשות עם היוגה. גם לאישה אישה בהריון ניתן יהיה להתאים תרגילים מתאימים ועדינים. מעניין יהיה לגלות כי גם זמן קצר לאחר הילדה תוכלו להשתלב באימוני בייבי יוגה. שיטת יוגה עבור נשים שזה עתה ילדו המסייעת להן לחיבור עמוק יותר בין האם לתינוק ועל הדרך שומרת על זרימה ושילוב של היוגה בחיי האם הצעירה.

 

תנו לעצמכן מתנה:

תקופת ההיריון הינה תקופה עמוסה במצבי רוח, קשיים פיזיים, נפשיים ולעתים אף מריבות עם בני הזוג. על מנת להתנתק מעט מהמציאות ולהקדיש קצת זמן לעצמכן שרק יטיב עמכן, ניתן לשלב יוגה בהריון בתל אביב וליהנות ממתנה שאתן נותנות לעצמכן. היוגה תחזק את השרירים שלכם, תסייע להזרמת מזון וחמצן בצורה טובה יותר אל העובר וכן על הדרך ניתן יהיה לשחרר מתחים ולחצים וליהנות מהיום יום שלכן.

 

האם זה לא מסוכן?

נשים רבות חוששות כי שילוב של פעילות ספורטיבית כזו או אחרת עשויה לפגוע בעובר. יוגה, אם תבוצע נכון ובהתאם ליכולות האם ההרה, לא רק שלא תזיק – אלא רק תטיב עם ההיריון והעובר. לא רק שתוכלו ליהנות מתקופת היריון בריאות וקלה יותר, גם בלידה תהיו גמישות ונינוחות יותר. כמובן שצריך להגיע לשיעורים המיוחדים לנשים בהריון ולא לשיעורים הרגילים (לוח השיעורים מתעדכן אצלנו באתר) וכמובן להיצמד להוראות המדריך/ה.

יוגה לנשים בהריון תל אביב

נשים בהריון מודעות היטב לכך שהן חייבות להמשיך ככל האפשר לנוע ולתרגל את הגוף שלהן, בשיטות שמותר לתרגל. כמו כן, לכל חודש בהריון יש את המגבלות שלו ולכן יש לתרגל פעילות גופנית בזהירות המתבקשת. יוגה בהריון בתל אביב היא הדרך הנפלאה והבריאה ביותר שאפשר להרשות לגוף לחוות כאשר נמצאים בהריון. החיים החדשים המתהווים בכן ירוויחו מתרגול היוגה בכל הדרכים האפשריות: יותר חמצן שיזרום בגוף שלכן ויגיע לעובר, יותר גמישות במפרקים שלכן שיקלו עליכן גם בלידה ובתנועה עם המשק הגדל, שרירים מחוזקים בדרך שאינה פוגעת בגוף וכך תחזיקו ת משקל ההריון טוב יותר, תפקוד נכון וטוב יותר של מערכות פנימיות כך שהן יזינו ויפתחו את ההריון בדרך המיטבית ביותר, יציבה טובה ובריאה יותר שתקטין למינימום את העומס על עמוד השדרה והאגן, וכושר הנשיאה של השלד עצמו ישתפר בהרבה.

שיעורי יוגה בהריון בתל אביב

הריון קל יותר

תרגול יוגה בהריון בתל אביב למי שנמצאת בהריון תקין ויכולה לעשות זאת הוא המתנה הטובה ביורת שאתן יכולות להרשות לעצמכן. זה מועיל לא רק לעובר כשאמא בריאה ונינוחה יותר, זה מועיל גם לכן בהתמודדות עם ההריון הארוך ומשפר את איכות חייכן בכל תחום שהוא. כאשר אתן מודעות יותר לגוף ולעצמכן אתן חיות כל יום בצורה מודעת ומשוחררת יותר. בדרך זו אתן מבטיחות שההריון יעבור בצורה רגועה ונינוחה יותר, כאשר אתן משוחררות לעסוק במה שחשוב באמת – תכנון החיים שלכן לאחר הלידה. יוגה מכינה אתכן לא רק ללידה אלא גם לחיים אחריה, כאשר אתן שלוות יותר ונהנות מבריאות משופרת. הקטנת הסיכונים למינימום ושיפור משמעותי בבריאות שלכן הם חלק מהיתרונות של תרגול יוגה בזמן ההריון. נסו ותראו איך השיפור מתחיל מידית כמעט בשיעור הראשון.

יוגה בהריון בתל אביב – מידע חשוב

אחת התקופות החשובות ביותר בחייה של כל אישה היא 9 חודשי ההיריון. במהלך תקופה קצרה וקסומה זו, מגיעות גם תופעות לוואי רבות ולא פשוטות: בין אם מדובר בבחילות, כאבי גב, ואף צרבות – נדמה שחודשים אלו הם בלתי נגמרים. יוגה בהריון בתל אביב מיועדות לנשים הנושאות ברחמן את פלא הבריאה – אך מחפשות פתרון יעיל וקרוב לבית לאורך חודשי ההיריון המתישים.

 

לאורכם של חודשי ההיריון, נשים רבות מוצאות את עצמן נאבקות להתרגל למצב החדש בו הן נמצאות: שינויים פיזיים ורגשיים רבים משפיעים עליהן ועל היום יום שלהן. בהתאם לכך, ישנן נשים בהריון הפונות לתרגול יוגה: תכנון אימון יוגה נכון מתחלק בהתאם ל-3 הטרימסטרים ואף לחודשים הראשונים לאחר הלידה. בהתאם לכל טרימסטר, על צוות הסטודיו להכין תכנית עבודה מתאימה שתלווה את האישה ההריונית באופן המיטבי עבורה. בבואך לבחור בסטודיו יוגה המתאים עבורך, חשוב להקפיד על מספר פרמטרים חיוניים שישפיעו רבות על האימונים עצמם. ראשית, מומלץ להיעזר בהמלצותיהם של הסביבה הקרובה לך: בין אם בת דודתך הקפידה לאורך חודשי הריונה על תרגול יוגה, או שמא חברה לעבודה מכירה באופן אישי סטודיו ליוגה המציע תרגולים לנשים בהריון, אין ספק שהמלצות חשובות אלו יסייעו לך למצוא את הסטודיו המתאים עבורך.

לצד כל זאת, מומלץ לפנות ישירות לאחד המדריכים בסטודיו, לשוחח עמם ולוודא שהם אכן עברו הכשרה להדרכת יוגה עבור נשים בהריון. בנוסף לכך, רצוי להשתתף בשיעור ניסיון במהלכו תוכלי להתרשם מאופי התרגילים, תוך ניסיון לאמוד את סגנון הדרכתו של המתרגל.

 

להחזיר את האיזון לחייך

אין ספק שהשתתפות בשיעורי יוגה במהלך חודשי ההיריון תתרום רבות למפרקים השונים, כמו גם לשרירי הגוף הנושאים בגבורה את החיים החדשים. אם את גרה בתל אביב, ומעוניינת להתרשם ממסלולי תרגול היוגה לנשים, הנך מוזמנת לסטודיו יוגה פראנה. אנו נשמח ללוות אותך במהלך חודשי הריונך, לסייע לך להתחבר לתודעה שלך כמו גם להחזיר לעצמך את השליטה בגופך.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני