8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

העקרונות מאחורי אשטנגה יוגה

אימון של אשטנגה יוגה מתאפיין בזרימה מהירה יחסית שבין התנוחות. קיימות שש סדרות של תנוחות, כאשר כל אחת מהן קשה ומאתגרת יותר מקודמתה. כל סדרה כוללת מספר תנוחות עליהן חוזרים בסדר קבוע. רק לאחר שמגיעים לרמת ביצוע מושלמת של הסדרה הראשונה ניתן יהיה להמשיך לסדרה הבאה, וכך גם לזו שאחריה. הסדרות נפתחות בברכות שמש אינטנסיביות וממשיכות לתנוחות העמידה, תנוחות ישיבה, כשלקראת סיום האימון עוברים לתנוחות סגירה אשר מורכבות מתנוחות הפוכות לשם האטת הגוף והתודעה והשגת הרפיה מלאה.

שיטת אשטנגה יוגה שמה דגש על מספר נושאים הקשר של התנוחות אחת לשנייה בסנכרון מדויק של תנועה ונשימה הוא בין העיקריים שבהם. בעוד אנשים מסוימים עלולים לחשוב שהמטרה בשיטת יוגה זו היא להתקדם בסדרות ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר, אך האמת היא שהמנטרה עליה נבנתה כל השיטה היא אחרת ודוגלת בעובדה כי תרגול מוביל לשלמות. עובדה זו מעמידה בפני המתאמן את הצורך בלהיות עקבי באימונים שלו מצד אחד, ומצד שני להיות פתוח ליכולת להתקדם לאימונים מסוג אחר.

במסגרת אשטנגה יוגה ישנו דגש חזק מאוד על ההיבט הפיזי של התנועות, הזרימה האנרגטית שבעת המעבר בין התנוחות השונות ונשימה עמוקה ונכונה. במהלך האימון תשימו לב כי אמנם לא קופצים ורצים, אך מהר מאוד מתחילים להזיע. זאת משום שזו נחשבת אחת מהשיטות הדינאמיות ביותר.

למי השיטה מתאימה ?

שיטת יוגה זו יכולה להתאים לכל מי שמעוניין באימון אשר יפעיל את כל הגוף. אנשים שהזיעה אינה מפריעה להם והם זקוקים לתחושת הדינאמיות בחייהם. קהל היעד העיקרי לשיטת תרגול זו הם אנשים אשר מחפשים את האימון במהלכו יפעילו את כל שרירי הגוף ויחזקו אותם, בו בזמן שלומדים לנשום עמוק ולהרפות מהלחצים שחיי השגרה מפילים עלינו. פראנה יוגה מציעים לכל אחד את אפשרות האימון באמצעות יוגה. נשמח לארח אתכם בסטודיו שלנו ולהציג בפניכם שיטות אימון מיוחדות שנועדו לאמן ולחזק את הגוף והנפש גם יחד.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני